کد خبر : 2059411 | 13 مرداد 1403 ساعت 12:53 | 50.9K بازدید | 17 دیدگاه

یان کوتو در سیگنال ایدونا پارک

رسمی: مدافع منچسترسیتی به دورتموند پیوست

باشگاه دورتموند دقایقی قبل رسما اعلام کرد که یان کوتو، مدافع راست برزیلی، را از منچسترسیتی به خدمت گرفته است.

رسمی: مدافع منچسترسیتی به دورتموند پیوست

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند امروز روند انتقال قرضی یان کوتو از منچسترسیتی را تکمیل کرد.

این مدافع راست به صورت قرضی و برای یک فصل با غول آلمانی قرارداد بسته و بند خرید دائمی او نیز 30 میلیون یورو است. به این ترتیب بعد از سرهو گیراسی و والدمار آنتون، کوتو به سومین خرید تابستانی دورتموندی‌ها تبدیل شد.

در حالی که کوتو در تابستان 2020 به سیتی پیوست ولی هرگز برای قهرمان لیگ برتر بازی نکرد. او در دو فصل گذشته به صورت قرضی برای خیرونا بازی کرد و بسیار هم خوش درخشید.

سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، در مورد کوتو گفت: «یان کوتو بازیکن فوق العاده هیجان انگیزی است. او می‌تواند هم مدافع باشد و هم وینگر راست. او عاشق دوئل‌های یک به یک است و می‌تواند سانترهای دقیق را ارسال کند، یک مدافع عاشق بازی تهاجمی. پیشرفت او در اسپانیا قابل توجه بوده است، اما او هنوز هم پتانسیل رشد بیشتر را دارد. او کاملاً با مشخصاتی که ما برای تقویت تیم به دنبال آن بودیم مطابقت دارد. ما بسیار خوشحالیم که توانستیم او را در جذب کنیم.»

کوتو که 4 بازی ملی برای کشورش انجام داده، فصل گذشته 34 بازی در لالیگا انجام داد و کمک کرد خیرونا رتبه سوم را کسب کرده و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. او اکنون فوتبال خود را در بوندسلیگا ادامه خواهد داد و می‌خواهد به دورتموند در راه قهرمانی لیگ کمک کند.

2062384
2062383
2062387

دیدگاه‌ها