کد خبر : 2059407 | 13 مرداد 1403 ساعت 12:36 | 41.8K بازدید | 39 دیدگاه

از نیکو نپرسید

لاپورتا به ستوه آمد: بمبی که منفجر نشد

رئیس بارسلونا به وضوح از درخواست‌های بی‌وقفه هواداران برای به خدمت گرفتن نیکو ویلیامز خسته شده است.

لاپورتا به ستوه آمد: بمبی که منفجر نشد

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که علاقه باشگاه بارسلونا به نیکو ویلیامز علنی شد، نام این مهاجم ارزشمند بر زبان همه هواداران باشگاه کاتالان است. خوان لاپورتا نیز با اطمینان در مصاحبه با رادیو کاتالونیا گفت که امضای قرارداد با این بازیکن ملی پوش اسپانیایی امکان‌پذیر است؛ زیرا باشگاه منابع مالی کافی برای انجام این انتقال را دارد. اظهارنظری که شور و شوق هواداران را برانگیخت. از اینجا به بعد شمارش معکوس برای انتقال بزرگ بارسا شروع شد.

برای هواداران اخبار و شایعات منتشر شده در رسانه کافی نبود و می‌خواستند بیشتر بدانند و چه کسی بهتر از خود لاپورتا؟ به این شکل کمپینی آغاز شد که در آن هر بار که یکی از هواداران در خیابان با رئیس برخورد می‌کرد، درباره نیکو می‌پرسید.

در ابتدا، لاپورتا آن را با شوخ طبعی و متانت جواب می‌داد: «می‌خواهیم شانسمان را امتحان کنیم»، «ببینیم چه می‌شود»، «بازیکن خوبی است، نه؟» گاهی اوقات هم با دست خود مهر تاییدی بر انتقال می‌زد.

با این حال، در هفته‌های اخیر، داستان به وضوح در حال تغییر است: پاسخ‌های لاپورتا زمانی که در مورد نیکو پرسیده می‌شود، بسیار ساده‌ و کوتاه است. دلیل؟ باشگاه این احساس را دارد که مذاکرات به بن بست خورده و نیکو تصمیم به ماندن در اتلتیک گرفته است.

2059864

در طول تور آمریکا نیز لاپورتا از سوالات در مورد نیکو در امان نمانده، تا جایی که او دیگر آنقدر به هواداران نزدیک نمی‌شود. رئیس در واقع آگاه است که سوالاتی در مورد نیکو مطرح خواهند شد.

دیروز لاپورتا برای امضای پیراهن بارسا به یکی از هواداران نزدیک شد و زمانی که با سوالی در مورد نیکو روبرو شد، پاسخ داد: «قرار نیست به تو جواب بدهم.»

پاسخی که نشان دهنده وضعیت عصبی لاپورتاست. بمب تابستانی او دیگر قرار نیست منفجر شود و اتلتیک به نظر توانسته نیکو را برای ماندن و حتی تمدید قرارداد متقاعد کند.

دیدگاه‌ها