کد خبر : 2059402 | 13 مرداد 1403 ساعت 12:25 | 41K بازدید | 100 دیدگاه

پیام تراشتگن برای هواداران بارسا

به رئال باختیم هم از ما ناامید نشوید

مارک آندره تراشتگن معتقد است نتیجه بازی فردا برابر رئال نباید معیار قضاوت هواداران باشد.

به رئال باختیم هم از ما ناامید نشوید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و رئال مادرید بامداد فردا در ورزشگاه مت لایف نیوجرسی در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت. ال‌کلاسیکوی تور تابستانی تبدیل به یک رسم شده و جالب اینکه در موارد قبلی همواره بارسلونا پیروز شده است. بارسا سال قبل رئال را با سه گل شکست داد، اما در طول فصل رئال مادرید بود که هر سه بازی برابر بارسا را برنده شد.

مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، در مورد بازی فردا گفت: «شرایط خوبی داریم و با حس مثبت وارد زمین خواهیم شد. همه می‌دانیم که این فقط یک بازی دوستانه نیست. برای بسیاری از هواداران، این مهم‌ترین بازی تور است. اگرچه سال گذشته دیده شد که نتیجه مهم‌ترین چیز نیست. فردا هر نتیجه‌ای به دست بیاید نمی‌توان قضاوتی روی کیفیت هیچکدام از دو تیم داشت. حتی اگر ببازیم هم نباید از این تیم خوب و جوان ناامید شد.»

تراشتگن ادامه داد: «با اشتیاق زیاد منتظر بازی هستیم. تیم را سرحال و قبراق می‌بینم. این فصل خاصی است، زیرا به نوکمپ برمی‌گردیم. فصل قبل به اهدافمان نرسیدیم چون رئال مادرید فصل فوق‌العاده‌ای داشت. با این حال فکر می‌کنم تنها سه امتیاز کمتر از سالی که لالیگا را بردیم به دست آوردیم. رئال مادرید در طول سال بسیار قوی بود و به شایستگی هم قهرمان شد ولی فصل بعد می‌تواند فصلی متفاوت باشد.»

کاپیتان اولی بارسا در غیاب سرخی: «برای سرخی ناراحتم و شرایط فعلی او من را تحت تاثیر قرار داده است. اخیرا سعی کردم با او تماس بگیرم ولی نشد. قرارداد او با بارسا تمام شده و با وجود اینکه دوست داشت بماند اما فعلا بدون تیم است. البته هنوز تا پایان انتقالات زمان زیادی داریم.»

دیدگاه‌ها