کد خبر : 2059400 | 13 مرداد 1403 ساعت 12:21 | 17.1K بازدید | 20 دیدگاه

من هم در این مورد سوال دارم؛

واکنش جالب وزیر به انتقاد از لباس کاروان المپیک

وزیر ورزش و جوانان به انتقاداتی که نسبت به لباس کاروان ایران در المپیک مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.

واکنش جالب وزیر به انتقاد از لباس کاروان المپیک

به گزارش "ورزش سه"، لباس رسمی کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با انتقادات شدیدی روبرو شد و حتی واکنش برخی از ورزشکاران حاضر در المیپک را نیز به دنبال داشت. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، امروز در گفتگویی در پاسخ به سوالی این باره گفت: الان زمان این صحبت‌ها نیست، اما من به صورت کلی می‌گویم. روز اول که آمدم با توجه به تجربه ۳۵ ساله خودم در ورزش اعلام کردم که در جزئیات موضوع کمیته ملی المیپک حضور پیدا نمی‌کنیم.

او ادامه داد: در بحث لباس‌ها، نگاه‌های مختلفی وجود داشت. مقطعی بود که من رئیس کمیته ملی المپیک بودم و به لباس‌ها ایراد گرفتند. من همان زمان اعلام کردم پذیرفتیم و لباس‌ها تغییر پیدا کرد. با توجه به اینکه در هفته دوم هستیم و هفته رشته‌های مدال‌آور ما است، ان‌شاءالله عزیزان رسانه کمک کنند تا ورزش، آرامش لازم را داشته باشد و ما بتوانیم در رشته‌هایی که از قبل پیش‌بینی شده است، مدال کسب کنیم.

هاشمی در ادامه عنوان کرد: من از دوستان در کمیته ملی المپیک خواستم دلایل خودشان را در خصوص اینکه چرا این لباس انتخاب شده است، اعلام کنند. ان‌شاءالله در زمان خودش اعلام خواهد شد که چرا این اتفاق افتاده است.

او در واکنش به اینکه باید از این لباس رونمایی می‌شد، گفت: درست است، باید رونمایی می‌شد. دوستان باید توجه بیشتری می‌کردند، اما ما باید تمرکزمان را روی هفته دوم بگذاریم. از هیچکدام از رشته‌هایی که تا امروز حضور پیدا کرده‌اند، توقع مدال وجود نداشت. در یک سری رشته‌ها مثل شمشیربازی یک پیش‌بینی ۵۰-۵۰ می‌شد که ناداوری عجیبی شد. هانیه رستمیان هم خوب ظاهر شد و اگر خودش باشد، مدال دور از دسترس نیست.

هاشمی در پایان عنوان کرد: سه رشته کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری رشته‌های مدال‌آور ما بودند که همیشه در ادوار مختلف کسب مدال می‌کردیم. یک دوره کمتر بود و یک دوره بیشتر. ان‎‌‌‌‌شاءالله عزیزان بتوانند دل مردم را شاد کنند. چیزی که ما به عنوان وزارت ورزش وظیفه داشتیم، پشتیبانی مجموعه فدراسیون‌های ملی و سرکشی به اردوها و پرداخت پاداش‌ها بوده که ما این کارها را انجام دادیم تا ان‌شاءالله موفق باشند.

دیدگاه‌ها