کد خبر : 2059393 | 13 مرداد 1403 ساعت 12:04 | 11K بازدید | 4 دیدگاه

مدعی در حد قهرمانی در لیگ برتر؛

گل گهر و یک احتمال جذاب برای فوتبال در سیرجان

توافق دو جانبه شهرداری سیرجان و باشگاه گل‌گهر، یک اتفاق جذاب را برای فوتبال این شهرستان رقم خواهد زد.

گل گهر و یک احتمال جذاب برای فوتبال در سیرجان

به گزارش ''ورزش سه''، با الزام کمیته مجوز حرفه‌ای مبنی بر تیم‌داری باشگاه‌ها در فوتبال زنان، گل‌گهر سیرجان از نخستین باشگاه‌هایی بو که با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد قصد تشکیل تیم زنان گل‌گهر و شرکت دادن این تیم در لیگ دو فوتبال زنان را دارد؛ اما حالا بر اساس اطلاعاتی که به ما رسیده است؛ یک امکان دیگر برای این باشگاه فراهم خواهد شد و احتمالا تیم زنان گل‌گهر را در قامت یک مدعی جدی در لیگ برتر زنان خواهیم دید.

تیم زنان شهرداری سیرجان، ازجمله تیم‌هایی است که همواره در طول سالیان حضورش در لیگ برتر زنان، از مدعیان جدی برای قهرمانی بوده و رقابت بسیار نزدیکی با دیگر تیم کرمانی یعنی خاتون بم داشته است. اگرچه سیرجانی‌ها هرگز به اندازه رقیب بمی خود موفق نبوده‌اند اما آن‌ها با کسب دو قهرمانی در لیگ‌های هشتم و سیزدهم، بعد از خاتون در جایگاه دوم تیم‌های پرافتخار لیگ زنان قرار گرفته‌اند.

اما بعد از الزام کمیته مجوز حرفه‌ای، این احتمال وجود دارد که شهرداری شهر سیرجان با واگذاری امتیاز تیم زنان خود به باشگاه گل‌گهر سیرجان، از فوتبال این شهرستان حمایت کند و بدین ترتیب تیم زنان گل‌گهر به جای حضور در لیگ دسته دوم، مثل همیشه و شاید حتی قدرتمندتر از پیش در لیگ برتر حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها