کد خبر : 2059391 | 13 مرداد 1403 ساعت 11:59 | 11.5K بازدید | 42 دیدگاه

خط و نشان ستاره سیتی: این فصل قوی‌تر هستیم

یوشکو گواردیول معتقد است که تیمش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باید قوی‌تر از فصل قبل ظاهر شود.

خط و نشان ستاره سیتی: این فصل قوی‌تر هستیم

به گزارش "ورزش سه"، هنوز بسیاری از ستاره‌های منچسترسیتی به دلیل حضور در رقابت‌های جام ملت اروپا ۲۰۲۴ به اردوی پیش فصل این تیم اضافه نشده‌اند، اما شاگردان پپ گواردیولا چند روزی است که برای برگزاری تور پیش فصل در آمریکا حضور دارند و قرار است بامداد فردا به وقت ایران در یک بازی تدارکاتی روبروی چلسی به میدان بروند.

یوشکو گواردیول یکی از بازیکنان حاضر در تور پیش فصل این تیم است و ساعاتی قبل در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شرایط: احساس خوبی دارم. سه جلسه تمرینی را برگزار کردم و چند دقیقه‌ای در دیدار برابر بارسلونا و میلان حضور داشتم. احساس خیلی خوبی دارم و بی‌صبرانه منتظر هستم که به منچستر برگردم و فصل جدید را شروع کنم.

وضعیت فصل جدید به نسبت فصل قبل: ما امیدوار هستیم که وقتی بازیکنان به تمرینات برگردند بتوانیم قوی‌تر از فصل قبل باشیم. نیاز داریم که فصل را در بهترین حالت ممکن شروع کنیم، خصوصا که فینالی در پیش داریم که می‌خواهیم در آن برنده شویم. باید روز به روز پیش برویم و ببینیم شرایط چطور خواهد شد.

2021380

رؤیای حرفه‌ای: رؤیای من همیشه این بود که به انگلیس بیایم و در لیگ برتر بازی کنم. بنابراین وقتی در اینجا هستم باید از فرصتی که به دست آورده‌ام استفاده کنم. در ابتدا شرایط خیلی آسان نبود اما وقتی که زمان بگذرد به همه چیز عادت می‌کنید، خصوصا با توجه به هم‌تیمی‌های خیلی خوبی که دارم.

عملکرد فصل گذشته: از فصلی که سپری کردم بسیار خوشحال هستم. انتظار نداشتم که در اولین فصل حضورم در سیتی بتوانم ۵ گل به ثمر برسانم اما گله‌ای ندارم! جدای از گل‌ها، چند پاس گل هم ارسال کردم و فکر می‌کنم که قرار است در فصل جدید هم به همین روند ادامه دهم.

برگزاری چند دیدار لیگ برتر در آمریکا: بازی در اینجا خوب است، اما صادقانه باید بگویم که خیلی دور است. هفت تا هشت ساعت پرواز چیزی است که خیلی به آن تمایل ندارم اما من در این باره تصمیم‌گیرنده نیستم.

دیدگاه‌ها