کد خبر : 2059382 | 13 مرداد 1403 ساعت 11:29 | 13.8K بازدید | 27 دیدگاه

فولاد آرنا آماده نصب تکنولوژی داوری

هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد ورزشگاه شهدای فولاد مشکلی برای میزبانی از مسابقات این تیم در لیگ برتر ندارد.

فولاد آرنا آماده نصب تکنولوژی داوری

به گزارش "ورزش سه"، ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها در حال بررسی شرایط استادیوم خانگی تیم‌های لیگ برتری است و به باشگاه‌ها اعلام کرده در صورت عدم رفع نواقص، مجوز برگزاری مسابقات آنها در زمین مسابقات خانگی‌شان صادر نخواهد شد.

هوشنگ نصیرزاده در خصوص شرایط ورزشگاه فولاد آرنا توضیح داد: ورزشگاه شهدای فولاد یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشور است و با توجه به اینکه پیست ندارد، به آرنا معروف است و تمام امکانات لازم را برای اینکه به VAR مجهز شود، دارد.

او ادامه داد: ایراداتی هم در ارتباط با شماره‌گذاری صندلی‌ها و راهروها گرفته شده است. خیلی مسائل را برطرف کردند و ما مشکلی برای مشکلی برای مسابقات لیگ امسال نداریم و ورزشگاه‌مان یکی از ورزشگاه‌های آماده کشور است.

مدیرعامل فولاد با اشاره به گرمای هوا در اهواز گفت: ما با توجه به گرمای شدید ممکن است گاهی مشکلاتی برای چمن داشته باشیم، اما با توجه به نوع چمن، کاشت و نحوه نگهداری که توسط شرکت فولاد انجام می‌شود، مشکلی نخواهیم داشت.

نصیرزاده در خصوص نور ورزشگاه نیز توضیح داد: ورزشگاه ما جزء معدود ورزشگاه‌ها‌یی است که بالاتر از ۲۲۰۰ لوکس دارد. مشکلی که در یکی ورزشگاه وجود داشت این بود که نور در نقطه کرنر کمتر می‌شد و وسط زمین بیشتر بود اما این پراکندگی در ورزشگاه ما وجود ندارد و مشکلی نداریم.

او در پایان گفت: نور برخی از نورافکن‌هایی که ممکن است در چشم دروازه‌بان باشد که آنها را هم تیم فنی ما به طرف جاهای مناسب خودش هدایت کرده و از این نظر مشکلی وجود ندارد. اتفاقا با توجه به اینکه نور به زمین نزدیک است، از تابش بهتری برخوردار است و باعث شده از جاهایی در زمین از استانداردهای AFC فراتر برود.

دیدگاه‌ها