کد خبر : 2059379 | 13 مرداد 1403 ساعت 11:16 | 49K بازدید | 57 دیدگاه

نگاهی به عملکرد خرید جدید تراکتور

مارکوپولو این بار به تبریز می‌آید!

خرید جدید تیم تراکتور سابقه بازی در تیم‌های زیادی را دارد.

مارکوپولو این بار به تبریز می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، تومیسلاو اشترکالی علی‌رغم سن نه چندان بالای خود، ۲۸ سال، تا کنون به عضویت ۱۱ باشگاه حرفه‌ای درآمده است و بیشترین تعداد بازی برای یک تیم (۵۸ بازی) را برای توندلای پرتغال انجام داده است.

اشترکالی به همراه توندلا در مجموع دو فصل در سطح اول فوتبال پرتغال و یک فصل هم در سطح دوم فوتبال این کشور به میدان رفته است. همچنین، بیشترین حضور اشترکالی در یک لیگ هم مربوط به لیگ سطح اول کرواسی (با ۴ فصل حضور) می‌شود.

این ستاره کروات متخصص بازی در پست مهاجم هدف است اما سابقه بازی به‌عنوان وینگر راست، وینگر چپ و هافبک پشت مهاجم در کارنامه او دیده می‌شود.

2062339

نکته جالب توجه درخصوص اشترکالی، قدرت فوق العاده او در بازی‌سازی است، به‌طوری که در فصل گذشته در ۳۱ بازی که در لیگ کرواسی برای تیم اسلاون بلوپو انجام داده است، توانسته آمار ۷ گل و ۸ پاس گل را به ثبت برساند. نکته حائز اهمیت دیگر در کارنامه او پیشرفت چشمگیرش در فصل گذشته بوده و درحالی آمار ۷ گل و ۸ پاس گل را در کارنامه خود برای فصل گذشته می‌بیند که بهترین آمارهای او مربوط به سال ۲۰۲۲ در لیگ لتونی با ثبت ۸ گل و ۳ پاس گل و همچنین فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ با ثبت ۵ گل و ۲ پاس گل می‌شود‌. عملکرد چشمگیر اشترکالی در فصل گذشته و در سطح اول فوتبال کرواسی می‌تواند نوید روزهای خوش او با پرشورهای تبریز را بدهد.

در سطح ملی، اشترکالی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی زیر ۱۷ سال کرواسی را دارد و ۲ برای برای کشورش مقابل آلمان و اسلواکی به میدان رفته که حاصل آن یک گل در مقابل اسلواکی در سال ۲۰۱۲ بوده است.

دیدگاه‌ها