کد خبر : 2059378 | 13 مرداد 1403 ساعت 11:13 | 37.8K بازدید | 33 دیدگاه

پاریس چشم‌انتظار ایتالیا- لهستان؛

جنگ بزرگی که والیبال المپیک را به هم می‌ریزد

مسابقه‌ای که امروز برگزار می‌شود، تکلیف برنامه یک‌چهارم نهایی را مشخص می‌کند.

جنگ بزرگی که والیبال المپیک را به هم می‌ریزد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه روز آخر مسابقات والیبال المپیک پاریس در بخش مردان، امروز و از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های ملی والیبال ایتالیا و لهستان رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

هر دو تیم دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و دیدار امروز آنها تکلیف صدرنشین گروه یک را تعیین خواهد کرد.

در حال حاضر در جدول کلی المپیک، ایتالیا در رتبه سوم و لهستان در رتبه ششم قرار دارند و برد سه بر صفر هر کدام از تیم‌ها می‌تواند صدرنشینی را برای آنها به ارمغان بیاورد. بنابراین، تمامی تلاش خود را خواهند کرد تا با هر سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند.

در صورتی که لهستان یا ایتالیا در بین تیم‌های صعود کرده به یک‌چهارم نهایی صدرنشین شوند، در این مرحله به مصاف ژاپن خواهند رفت که می‌تواند قرعه مطلوبی برای هر کدام از تیم‌ها باشد و راه صعود آنها به نیمه‌نهایی را هموار کند.

دو تیم ملی والیبال لهستان و ایتالیا پس از المپیک توکیو توانسته‌اند چهار قهرمانی کسب کنند که سهم ایتالیا یک قهرمانی اروپا و یک قهرمانی جهان و سهم لهستان یک قهرمانی اروپا و یک قهرمانی لیگ ملت‌های والیبال بوده است. بر اساس عملکرد این دو تیم در سال‌های گذشته باید شاهد جدال نزدیکی باشیم، مگر اینکه تیم‌ها بر اساس مصلحت‌اندیشی، با ترکیب دوم خود به میدان بیایند.

در هر صورت، فقط پس از این دیدار است که برنامه مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص خواهد شد و تیم‌های صعودکننده به این مرحله حریفان خود را خواهند شناخت.

گفتنی است کشورهای آمریکا، اسلوونی، فرانسه، ایتالیا، لهستان، آلمان، برزیل و ژاپن به مرحله یک‌چهارم نهایی والیبال المپیک صعود کرده‌اند.

دیدگاه‌ها