کد خبر : 2059367 | 13 مرداد 1403 ساعت 10:04 | 15.4K بازدید | 24 دیدگاه

مارسکا: بازی با سیتی برای ما تمرین است!

انزو مارسکا می‌گوید به بازی دوستانه برابر منچسترسیتی به چشم یک بازی تمرینی نگاه می‌کند.

مارسکا: بازی با سیتی برای ما تمرین است!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی برای برگزاری اردوی تمرینی پیش فصل و دیدارهای دوستانه راهی آمریکا شده و قرار است از بامداد یکشنبه به وقت ایران در دیداری دوستانه روبروی منچسترسیتی به میدان برود تا در فاصله کمی از آغاز رقابت‌های لیگ برتر انگلیس محک قابل توجهی بخورد.

انزو مارسکا به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو قرار است در رقابت فصل آینده لیگ برتر انگلیس روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد و آماده است تا با یکی از قدرتمندترین رقیبانش دیدار کند. این مربی ایتالیایی در آستانه این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «هدف اصلی ما این است که کار خودمان را در زمین انجام دهیم، کارهایی که از روز اول انجامشان را آغاز کردیم. سعی داریم که هر روز بیشتر از روز قبل پیشرفت کنیم.»

او درباره شرایط تیمش در پیش فصل گفت: «ما در حال پیشرفت هستیم. مطمئنا وقتی قرار است تعداد زیادی بازی انجام دهید تمرکزتان روی بازی‌ها خواهد بود اما در حال حاضر از این مسابقات به عنوان جلسات تمرینی استفاده می‌کنیم چون هدف ما این است که بتوانیم بیشترین پیشرفت ممکن را داشته باشیم.»

سرمربی جدید چلسی از برگزاری این تور در آمریکا هم ابراز خوشحالی کرد: «این اتفاق بسیار خوبی است، چون می‌توانیم لحظات خوبی که داریم را با هواداران خارج از کشور تقسیم کنیم. همه اینجا خیلی خوشحال هستند، خصوصا کودکانی که می‌توانند بازی چلسی و منچسترسیتی را از نزدیک ببینند و از فوتبال لذت ببرند.»

مارسکا با اشاره به محرومیت ریس جیمز از سه بازی ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس اضافه کرد: «او احتمالا در بازی برابر سیتی روی نیمکت خواهد بود. باید ببینیم که این تصمیم مربوط به بازی فرداست یا در بازی‌های دیگر هم به کار گرفته خواهد شد. او محروم است و ما باید به بازی کردن بدون او عادت کنیم.»

دیدگاه‌ها