کد خبر : 2059365 | 13 مرداد 1403 ساعت 10:02 | 31K بازدید | 29 دیدگاه

افت کاپیتان ژاپن در بدترین زمان ممکن؛

غیرمنتظره‌ترین نمایش ضعیف المپیک پاریس

یوکی ایشیکاوا، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن، با بهترین فرم خود فرسنگ‌ها فاصله دارد.

غیرمنتظره‌ترین نمایش ضعیف المپیک پاریس

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دیشب تیم‌های ملی والیبال ژاپن و آمریکا یک عملکرد دور از انتظار را از کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن شاهد بودیم، به طوری که فیلیپ بلین برای آنکه اوضاع را تغییر دهد، مجبور به تعویض او شد.

یوکی ایشیکاوا دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ژاپن که در چند سال اخیر سهم به‌سزایی در پیشرفت و افتخارات والیبال این کشور داشته تا اینجا در المپیک تورنمنت بدی را پشت سر گذاشته است و در سه بازی دور مقدماتی در هر مسابقه بدتر از مسابقه قبل ظاهر شده است.

او در بازی با آمریکا به قدری بد بود که فیلیپ بلین، سرمربی ژاپن، در ست دوم دست به تعویض او زد و تاتسونوری اوتسوکا را وارد زمین کرد. ایشیکاوا بیست و هشت ساله که هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد این عملکرد ضعیف را از خود به نمایش بگذارد حالا شاید فقط یک بازی دیگر فرصت دارد تا این عملکرد بد خود را جبران کند.

2062311

مرحله یک‌چهارم نهایی می‌تواند بهترین فرصت برای ایشیکاوا باشد که با تجدید روحیه خود بازگشتی فوق العاده به مسابقات داشته باشد. او که تا قبل از مسابقات کاندید ارزشمندترین بازیکن مسابقات بود، تا کنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در بازی با آمریکا تنها چهار امتیاز کسب کرد که این عملکرد در کارنامه چند سال اخیر او بی‌سابقه بوده است.

مردم ژاپن از کاپیتان خود انتظار دارند تا او بازی‌های دور مقدماتی را به باد فراموشی بسپارد و با تمرین بیشتر و روحیه ای عالی، بازگشتی دیدنی به مسابقات داشته باشد. بدون شک اگر ایشیکاوا آماده باشد پیروزی بر ژاپن حتی در المپیک کار راحتی نخواهد بود.

دیدگاه‌ها