کد خبر : 2059364 | 13 مرداد 1403 ساعت 09:56 | 14.3K بازدید | 6 دیدگاه

عصبانیت از رفتار ستاره المپیک: مغرور و تحقیرآمیز!

رفتار خاص دونده نروژی معروف حاضر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس باعث عصبانیت گزارشگران شده است.

عصبانیت از رفتار ستاره المپیک: مغرور و تحقیرآمیز!

به گزارش "ورزش سه"، یاکوب اینگبریگستن کار راحتی در دور اولیه مسابقات دوی ۱۵۰۰ متر المپیک ۲۰۲۴ پاریس داشت. این ورزشکار فوق ستاره در گروهش سوم شد، اما توانست بدون هیچ مشکلی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

اما به نظر می‎‌رسد که روشی که او در پیش گرفت چندان به مذاق رالف شولت و ویلفرد هارک که گزارشگران شبکه ARD‌ هستند خوش نیامده است و آنها از این که او به نوعی انرژی‌اش را ذخیره کرده است راضی نیستند. وقتی که او تنها دونده‌ای بود که در ابتدا راست ایستاده بود، شولت قضاوتش کرد و او را «عادی به شکلی آزاردهنده» توصیف کرد. این در حالی بود که او پس از آن هم به آرامی شروع به دویدن کرد و در نهایت سرعت گرفت.

این گزارشگر ادامه داد: «این رفتاری کاملا غرورآمیز است! این دقیقا همان چیزی است که منتقدان او را به آن متهم می‌کنند. او طوری رفتار می‌کند که انگار برای دویدن صبحگاهی آمده و این را به رخ رقیبانش هم می‌کشد که چقدر آماده است.»

شولت در این باره اظهار داشت: «او دونده‌ای فوق العاده است و می‌تواند هر کاری انجام دهد. با این حال، نیازی نیست که دیگر شرکت کننده‌ها را تحقیر کند. فکر نمی‌کنم این کار خوبی باشد.»

اینگبریگستن در دور مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان سال گذشته هم به راحتی به مرحله بعدی صعود کرده بود. او در المپیک توکیو توانست مدال طلای ۱۵۰۰ متر را به دست آورد و دو قهرمانی جهان در ۵۰۰۰ متر هم دارد.

دیدگاه‌ها