کد خبر : 2059359 | 13 مرداد 1403 ساعت 09:12 | 259.2K بازدید | 150 دیدگاه

پیام مهم پاریس برای بلین و رفقا؛

اینجا المپیک است آقای سامورایی نه لیگ ملت‌ها

تیم ملی والیبال ژاپن به‌سختی جواز حضور در مرحله بعدی المپیک را کسب کرد.

اینجا المپیک است آقای سامورایی نه لیگ ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ژاپن که در یکی دو سال گذشته پدیده والیبال جهان بود و توانست به دو مدال برنز و نقره لیگ ملت‌های والیبال دست پیدا کند، در المپیک پاریس نتوانسته درخشش دو سال اخیر خود را تکرار کند.

این تیم که با هزار امید و آرزو راهی این مسابقات شده و اکثر بازیکنانش صحبت از کسب مدال و حتی قهرمانی کرده‌اند، حالا با دو باختی که در دور مقدماتی متحمل شدند و صعود سختی که به یک‌چهارم نهایی داشتند، متوجه شدند که المپیک با تمامی رقابت‌های دیگر تفاوتی از زمین تا آسمان دارد.

یوکی ایشیکاوا، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن که در دو فصل اخیر لیگ ملت‌های والیبال ستاره تیمش و در تیم منتخب قرار گرفته بود، در سه بازی دور مقدماتی عملکردی دور از انتظار را از خود به نمایش گذاشت، به‌طوری که فیلیپ بلین دیشب در بازی با آمریکا او را در ست دوم تعویض کرد. این تعویض با آوردن اوتسوکا باعث گرفتن یک ست و قطعی شدن صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

ژاپنی‌ها با این عملکرد ضعیف در دور مقدماتی هواداران خود را کمی ناامید کرده‌اند. با توجه به اینکه در مرحله یک‌چهارم نهایی باید با یکی از تیم‌های ایتالیا، آمریکا یا لهستان بازی کنند، به نظر می‌رسد همانند دوره گذشته المپیک وداعی تلخ در مرحله یک‌چهارم نهایی خواهند داشت، مگر آنکه در این دو سه روزی که تا آغاز مرحله یک‌چهارم نهایی باقی مانده است، فیلیپ بلین، سرمربی فرانسوی این تیم، با تزریق روحیه به بازیکنان خود و به‌ویژه به یوکی ایشیکاوا، کاپیتان این تیم که تورنمنت بدی را پشت سر گذاشته، آنها را به همان تیم دو سال اخیر تبدیل کند؛ وگرنه با این وضعیت به جمع چهار تیم نخواهند رسید.

دیدگاه‌ها