کد خبر : 2059357 | 13 مرداد 1403 ساعت 08:27 | 35.6K بازدید | 15 دیدگاه

بلین و حرکتی که ژاپن را از فاجعه نجات داد

تاتسونوری اوتسوکا که به جای یوکی ایشیکاوا به زمین آمد، عملکرد خوبی از خود ارائه داد.

بلین و حرکتی که ژاپن را از فاجعه نجات داد

به گزارش “ورزش سه” در بازی دیشب تیم‌های والیبال ژاپن و آمریکا، یک تعویض فیلیپ بلین، سرمربی ژاپن، باعث شد تا آنها ست سرنوشت‌ساز را ببرند و علی‌رغم باخت، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شوند.

وقتی که یوکی ایشیکاوا، دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ژاپن، نتوانست در دو ست اول عملکرد خوبی از خود نمایش دهد، فیلیپ بلین دست به تعویض او زد و تاتسونوری اوتسوکا را وارد زمین کرد که باعث شد در ست سوم برنده شوند.

2062295

اوتسوکا درباره بازی با آمریکا به دوربین فدراسیون جهانی والیبال گفت: "وقتی وارد زمین شدم، خیلی نگران بخش فنی بازی نبودم. فقط احساس کردم تیم از لحاظ روحی ضعیف شده است و می‌خواستم آنها را تشویق کنم و انرژی جدیدی به زمین بیاورم.

ما کاری را که باید انجام می‌دادیم انجام دادیم و اکنون روی یک‌چهارم نهایی تمرکز کرده‌ایم. زمان زیادی برای ایجاد موقعیت‌های بزرگ در شیوه بازی یا هر چیز دیگری وجود ندارد، بنابراین باید مطمئن شویم که برای اتفاقات آینده با انگیزه و مثبت هستیم."

گفتنی است تیم ملی والیبال ژاپن به عنوان تیم آخر راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شده و باید با حریف قدرتمندی که از بین تیم‌های ایتالیا، آمریکا یا لهستان خواهد بود، در این مرحله مسابقه بدهند.

دیدگاه‌ها