کد خبر : 2059347 | 13 مرداد 1403 ساعت 00:37 | 46.3K بازدید | 54 دیدگاه

ضربات آزاد استقلال در اختیار رضائیان:

آماده‌ باشید، رامین این تصویر را تکرار می‌کند (عکس)

رامین رضائیان گزینه اول نکونام برای نواختن ضربات آزاد، پنالتی و کرنر خواهد بود.

آماده‌ باشید، رامین این تصویر را تکرار می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در تصاویری که از دیدارهای دوستانه استقلال منتشر شده نشان از این موضوع دارد که رامین رضائیان مسئولیت ارسال ضربات کرنر و نواختن ضربات آزاد را برعهده گرفته و فصل آینده گزینه اول آبی‌ها برای ارسال‌ها و ضربات آزاد خواهد بود.

رضائیان فصل گذشته از روزی ضربه آزاد و ضربه کرنر گلزنی کرد تا نشان بدهد تخصص بالایی در این زمینه دارد و در صورتی که در استقلال هم این روند را ادامه بدهد بعد از مدت‌ها استقلال روی ضربه آزاد می‌تواند به گل برسد، در فصل گذشته حتی یک بار هم این اتفاق نیفتاد.

البته رامین بازیکنان متخصصی را در کنار خودش می‌بیند، جلال‌الدین ماشاریپوف و ابولفضل جلالی بازیکنانی هستند که ارسال‌های خوبی انجام می‌دهند و در صورت اضافه شدن کاکوتا ضربات آزاد استقلال یک مدعی دیگر هم پیدا خواهد کرد.

2062262

اما مهم‌ترین اتفاق برای رضائیان نواختن ضربات پنالتی است که می‌تواند آمار گلزنی او در استقلال را به شکل قابل توجهی افزایش دهد، پیش از مصدومیت کوین یامگا این بازیکن بدون قید و شرط پشت ضربات قرار می‌گرفت و یکی پس از دیگری به گل تبدیل می‌کرد اما بعد از مصدومیت او استقلالی‌ها پنالتی‌زن ثابتی نداشتن و صالح حردانی و مهرداد محمدی گزینه‌های جانشینی یامگا بودند که به نظر می‌رسد این مسئولین به رامین سپرده خواهد شد.

تصویری از رامین رضائیان در دیدار دوستانه استقلال منتشر شد که این بازیکن با سبک خاص خود پشت توپ قرار گرفته و آماده نواختن ضربه آزاد شده است.

دیدگاه‌ها