کد خبر : 2059339 | 13 مرداد 1403 ساعت 07:10 | 27.9K بازدید | 20 دیدگاه

واکنش تن‌هاخ به بازگشت سانچو: همه چیز تمام شد

اریک تن‌هاخ می‌گوید همه حرف‌ها درباره مشکلات به وجود آمده بین او و سانچو زده شده است‌.

واکنش تن‌هاخ به بازگشت سانچو: همه چیز تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو با قراردادی هنگفت و به امید درخشش در ترکیب منچستریونایتد از دورتموند جدا شد و به این باشگاه پیوست اما نتوانست روزهای خوبی را در این تیم سپری کند و انتظارات را برآورده نکرد و فصل گذشته به فصل کابوس‌وار برای این ستاره انگلیسی تبدیل شد.

درگیری او با اریک تن‌هاخ باعث شد که این بازیکن در نهایت از تمرینات اخراج شود و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی به دورتموند برگردد و امیدوار بود که بتواند به حضورش در این تیم ادامه دهد اما شرایط مالی این باشگاه باعث شد که او دوباره در تمرین پیش فصل شیاطین سرخ شرکت کند.

2057879

با این حال، عملکرد خوب او در نیم‌فصل دوم در ترکیب دورتموند باعث شده است که سرمربی هلندی یونایتد به همکاری دوباره با او تمایل زیادی داشته باشد و در گفتگو با گاردین در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:" همه چیز تمام شد و ما همه چیز را پشت سر گذاشتیم. همه حرف‌ها در این باره زده شده است. هر دو طرف به خوبی با استاندارد یکدیگر آشنا هستیم و می‌دانیم که باید چطور کار کنیم. می‌دانیم که باید چطور همکاری کنیم و یک تیم خوب نیازمند داشتن چه ویژگی‌هایی است.

ما با هم درباره استانداردها، سطح تیم و توانایی‌هایمان صحبت کردیم. وقتی که هدایت یونایتد را بر عهده گرفتم می‌دانستم که برای ساختن این تیم به بازیکنان خوبی نیاز دارم و او مطمئنا بازیکن بسیار خوبی برای ما است."

دیدگاه‌ها