کد خبر : 2059334 | 12 مرداد 1403 ساعت 23:27 | 24.8K بازدید | 29 دیدگاه

تایید رئیس بنفیکا: ستاره پرتغالی به پی‌اس‌جی پیوست

روی کاستا، رئیس بنفیکا، تایید کرد که ژوائو نوس 19 ساله به پاری سن ژرمن منتقل می‌شود.

تایید رئیس بنفیکا: ستاره پرتغالی به پی‌اس‌جی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، روی کاستا لحظاتی قبل از بازی بین بنفیکا و فولام در ورزشگاه آلگاروه با خبرنگاران صحبت کرد. او در این مصاحبه جدایی ژوائو نوس به مقصد پاری سن ژرمن با مبلغ 70 میلیون یورو را تایید کرد.

کاستا درباره وضعیت این ستاره پرتغالی گفت:"اگر جدایی ژوائو نوس قطعی شود، که هنوز به برخی جزئیات بستگی دارد، من انتقاد هواداران را درک می‌کنم چون من هم مثل آن‌ها خیلی ناراحتم.

من باید تیمی بسازم و اطمینان حاصل کنم که بنفیکا می تواند عناوین را کسب کند و وقتی بازیکنی باکیفیتی کانند ژوائو را از دست می‌دهید، از این بابت ناراحت‌تر می‌شوم. من او را از 10 سالگی می‌شناسم و دیدن جدایی او بسیار سخت است."

او با گفتن این جملات مصاحبه‌اش را شروع کرد و سپس توضیح داد که چرا پیشنهاد پاریسی‌ها را پذیرفته است.

2062221

کاستا اضافه کرد:"طرفداران‌ باید درک کنند که ما این انتقال را برای مدت طولانی به تعویق انداختیم، اولین پیشنهادات را به وضوح رد کردیم، اما به لحظات و ارقام خاصی رسیدیم که این انتقال را اجتناب ناپذیر کرد. مبلغ 70 میلیون یورو چیزی نیست که باشگاه بتواند از آن صرف نظر کند.

باشگاه‌هایی که این مبالغ را می‌پردازند همچنین می‌توانند حقوق زیادی بپردازند و وقتی این اتفاق می‌افتد، نادیده گرفتن این مبالغ دشوار است. دیدن جدایی بهترین بازیکنان غم‌انگیز است، اما این بحثی است که از 30 سال پیش در پرتغال ادامه دارد."

او به وضعیت دشوار باشگاه‌های پرتغالی برای حفظ استعدادهای جوان گفت:"تمام باشگاه‌های پرتغالی نمی‌توانند از فروش بازیکنان صرف نظر کنند و وقتی چنین جدایی اتفاق می‌افتد، به همه آسیب می‌رساند. ژوائو همچنین می‌تواند در مورد این انتقال صحبت کند. مثل همیشه رفتاری مثال زدنی داشت. مایه تاسف است، اما این چیزی است که ما در پرتغال داریم، نمی‌توانیم برخی از پیشنهادات را رد کنیم. این باشگاه‌های بزرگ حقوقی را پیشنهاد می‌کنند که حتی نمی‌توانیم در پرتغال 40 درصد آن را بپردازیم."

دیدگاه‌ها