کد خبر : 2059326 | 13 مرداد 1403 ساعت 05:00 | 16.2K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره تیم سیمئونه برای برگشتن عجله دارد

اتلتیکومادرید در نظر دارد یان اوبلاک را برای بازگشت به ترکیب اصلی در دیدار با یوونتوس بکار بگیرد.

ستاره تیم سیمئونه برای برگشتن عجله دارد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه نزدیک به دو هفته از پیوستن یان اوبلاک به تمرینات اتلتیکو می‌گذرد، اما او تنها بازیکنی است که در ترکیب این تیم دیده نشده است.

در حال حاضر، او تمرینات بدنسازی را دنبال می‌کند، چون او یک برنامه ویژه را برای غلبه بر آسیب عضلانی پایش دنبال می‌کند. او یورو 2024 را با یک هدف بزرگ به پایان رساند تا در شرایط عالی برای بازی روز یکشنبه مقابل یوونتوس آماده شود.

با این وجود اتلتیکو مادرید نمی‌خواهد روی شرایط اوبلاک ریسک کند. به همین دلیل است که آن‌ها قبل از آن مسابقه بزرگ تابستان او را مجبور به بازگشت نمی‌کنند.

2062197

این دروازه‌بان پس از سه هفته استراحت به دنبال حضور در رقابت‌های یورو به همراه تیم ملی اسلوونی، اکنون برنامه مشخص تمرینات بدنسازی را دنبال می‌کند.

بنابراین، در این برنامه‌ریزی، اولویت اتلتیکو این است که به جای اینکه حضور فوری او در بازی‌های دوستانه، یکی از بهترین مهره‌های خود را در بهترین شرایط ممکن در اختیار داشته باشد.

دقایقی که اوبلاک در طول دوران حرفه‌ای خود و به خصوص فصل گذشته بازی کرده، یکی دیگر از دلایل اصلی عدم عجله اتلتیکومادرید برای بازگشت او به چارچوب دروازه است.

او فصل گذشته در مجموع 67 بازی انجام داد که 54 بازی او برای اتلتیکو مادرید بوده و 13 بازی هم برای تیم ملی اسلوونی انجام داد.

دیدگاه‌ها