کد خبر : 2059324 | 13 مرداد 1403 ساعت 04:48 | 41.6K بازدید | 163 دیدگاه

تراکتور و پایبندی جالب به سقف ۳۲۵ میلیاردی!

سعید مظفری‌زاده اعلام کرد که تراکتور درخواستی برای افزایش سقف بودجه ندارد.

تراکتور و پایبندی جالب به سقف ۳۲۵ میلیاردی!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور در حالی که اتهام هزینه بیشتر از سقف قرارداد را متوجه خود می‌بیند، صراحتا می‌گوید که به قانون پایبند است و در عین حال هیچ درخواستی هم برای افرایش سقف قرارداد ندارد.

سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی تراکتور، در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه درخواستی برای افزایش بودجه نخواهد داشت، گفت: نه، ما اعلام کردیم چیزی را که فدراسیون در نظر گرفته و صلاح فوتبال است، انجام و اجرا شود.

او در واکنش به اینکه تراکتور اعتراضی به تعداد سهمیه بازیکن خارجی ندارد، گفت: صحبت ما این است که همه پایبند به قانون باشیم و اگر قانونی وضع می‌شود، انجام آن هم مدنظر قرار بگیرد. ما تابع قانون هستیم.

مظفری‌زاده درباره اینکه چند باشگاه درخواست افزایش سهمیه خارجی داشتند و آیا تراکتور هم چنین درخواستی دارد؟ عنوان کرد: ما اظهارنظر راجع به هیچ باشگاهی نمی‌کنیم. ما در جایگاهی نیستیم که اظهارنظر کنیم. تنها انتظاری که از فدراسیون داریم، اجرای قانون است و امیدواریم همه چیز همانطور که مشخص شده پیش برود و تبعیضی هم نباشد.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد درخواست افزایش رقم سقف بودجه اظهار داشت: ما اعلام کردیم چیزی را که فدراسیون در نظر گرفته و صلاح فوتبال است، انجام و اجرا شود.

دیدگاه‌ها