کد خبر : 2059310 | 12 مرداد 1403 ساعت 21:31 | 30.5K بازدید | 23 دیدگاه

امیدوارم رحمتی در هوادار موفق باشد

شجاعی: لیگ یک دوست ندارم کار کنم

مسعود شجاعی به شایعه انحلال صنعت نفت آبادان واکنش نشان داد.

شجاعی: لیگ یک دوست ندارم کار کنم

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی و سرمربی فصل گذشته هوادار تهران، در حاشیه دیدار خیریه ستاره‌های فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد. او در ابتدا گفت: همیشه هرچند وقت یک بار از این اتفاقات میفتد و سعی کردیم هرکس به سهم خودش کمک کند‌. کار قشنگی است و باید از همه به خصوص آقای مهدوی که باعث شدند دور هم جمع شویم تشکر کنم.

او در مورد شرایط استادیوم‌های لیگ گفت: این مشکل بزرگ فوتبال ماست و سخت افزار پایه‌ای‌ترین مسئله است که ما هنوز با آن مشکل داریم. من شنیدم در اکباتان که بهترین زمین ایران بود هم اجازه بازی نمی‌دهند.

او ادامه داد: نمی‌دانم چه بگویم مگر با حرف من درست می‌شود؟ تاسف بار است و باید به فکر باشیم. این نظر شخصی من است، اگر من بودم می‌گفتم هر تیمی استادیوم استاندارد و خوب ندارد نباید در لیگ باشد!

2043393

او در مورد پیشنهاداتش برای مربیگری گفت: پیشنهاد لیگ یک داشتم و ترجیح دادم صبر کنم فعلا. اگر پیشنهاد لیگ برتر باشد حاضرم ادامه بدهم وگرنه فعلا بیرون هستم‌.

مسعود شجاعی اضافه کرد: از ما نظر نخواستند و نمی‌دانم عرف هست در دنیا که از بازیکن یا مربی نظر بخواهند یا نه. انر من بودم باشگاه‌ها حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد هزینه می‌کنند و هر باشگاهی که زمین تمرین استاندارد، سالن بدنسازی، استخر و سالن ریکاوری و زمین بازی خوب ندارد در لیگ شرکت نکند‌. چه ایرادی دارد؟ یکی دوسال تحمل کنند و تیم‌های با امکانات بیایند چون این پایه‌ای‌ترین چیزی هست که یک تیم فوتبال داشته باشد. مگر می‌شود تیم‌هایی که اسم و رسم دارند هنوز زمین ندارند. فقط یک مقدار همت می‌خواهد.

شجاعی در مورد جایگزینی مهدی رحمتی در هوادار گفت: مبارک‌شان باشد و انشاالله موفق باشند.

این پیشکسوت آبادانی در مورد شایعه انحلال صنفت نفت گفت: الان کدام تیم بدهی ندارد، همه باشگاه‌ها بدهکارند. این دیگر آخرین اتفاقی است که می‌توانست سر مردم بیاید. با آن وضع زندگی و امکانات یک دلخوشی در آن شهر است که پیر و جوان و بچه دلخوش به صنعت نفت هستند که آن هم منحل شود؟ نمی‌دانم با مردم آبادان می‌خواهند چه‌کار کنند.

دیدگاه‌ها