کد خبر : 2059309 | 12 مرداد 1403 ساعت 21:30 | 53.7K بازدید | 87 دیدگاه

حرف‌های معاون حقوقی پرسپولیس محلی از اعراب ندارد

مظفری‌زاده: معلوم نبود خواسته پرسپولیس چیست!

سعید مظفری‌زاده می‌گوید باشگاه تراکتور و علیرضا بیرانوند لایحه دفاعیه خود را به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ارائه خواهند کرد.

مظفری‌زاده: معلوم نبود خواسته پرسپولیس چیست!

به گزارش "ورزش سه"، حواشی انتقال علیرضا بیرانوند به تراکتور همچنان ادامه دارد و مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور در گفتگوها و بیانیه‌های مختلفی در خصوص پرونده شکایت سرخ‌ها از این بازیکن و باشگاه تراکتور صحبت می‌کنند.

سعید مظفری‌زاده امروز در گفتگویی در خصوص این موضوع صحبت کرد و در خصوص لایحه باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: آن لایحه ایراد حقوقی داشت و مشخص نبود ادعا و خواسته باشگاه پرسپولیس چیست. وقتی در جلسه مشخص شد، کمیته محترم تعیین وضعیت این فرصت را به افراد داد تا لایحه جدید بدهند.

او در پاسخ به اینکه مشکل لایحه چه بود، گفت: این موضوع را واحدهای حقوقی توضیح بدهند.

1911204

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در واکنش به اینکه باشگاه پرسپولیس بحث فسخ غیرموجه را مطرح کرده نه بازیکن غیرمجاز، گفت: اگر خاطرتان باشد بعد از جلسه معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس بحث بازیکن غیرمجاز و ۳-۰ را مطرح کردند. من همان موقع هم گفتم محلی از اعراب ندارد و اصلا درست نیست. خوشبختانه دوستان صحبت‌هایشان را اصلاح کردند.

او ادامه داد: در ارتباط با خود آقای بیرانوند و فسخ هم حالا گه ایرادات حقوقی مشخص شد، قطعا وکیل ایشان و وکیل باشگاه ما لایحه خواهند داد و دفاع خواهند کرد. مطمئن هستیم آن چیزی که حق و قانونی است، اتفاق خواهد افتاد. ما به دقت نظر و سلامت کمیته‌های فدراسیون اطمینان کامل داریم و تابع چیزی هستیم که در این کمیته‌ها مطرح می‌شود.

"این بحث مطرح شده که خواستار ابطال کارت بازی علیرضا بیرانوند هستند. مگر تا الان کارت بازی صادر شده است؟" مظفری‌زاده در پاسخ به این سوال گفت: این را از کسانی که ادعا می‌کردند سوال کنید.

دیدگاه‌ها