کد خبر : 2059304 | 12 مرداد 1403 ساعت 21:00 | 82.4K بازدید | 79 دیدگاه

بازگشت ناموفق شاگردان جیانی؛

فرانسه ۲-۳ اسلوونی: پاریس در بهت و شوک!

کامبک تیم ملی فرانسه تکمیل نشد و اسلوونی جذاب میزبان را هم از پا درآورد.

فرانسه ۲-۳ اسلوونی: پاریس در بهت و شوک!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات والیبال المپیک پاریس در بخش مردان، تیم ملی والیبال اسلوونی در حضور ده هزار هوادار فرانسوی توانست با نتیجه سه بر دو از سد قهرمان المپیک توکیو، فرانسه، بگذرد و با کسب سومین برد در صدر گروه یک قرار بگیرد.

در این مسابقه جذاب، شاگردان گئورگی کرتو در تیم ملی والیبال اسلوونی ست‌های اول، دوم و پنجم بازی را با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۱ از آن خود کردند تا همچنان بدون شکست به کار خود در المپیک پاریس ادامه دهند. فرانسه نیز ست‌های سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲ برد، ولی نتوانست کامبک خود را تکمیل کند و اولین شکست خود را متحمل شد. البته از قبل هر دو تیم جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی را به دست آورده‌اند.

2062137

در این دیدار، به مانند دو بازی گذشته، تونچک اشترن امتیازآور بود و برای تیم ملی والیبال اسلوونی توانست بیست و هشت پوئن کسب کند. در تیم ملی والیبال فرانسه نیز اروین انگاپت بیست و یک امتیاز به دست آورد.

اسلوونی با سه بردی که به دست آورده به احتمال فراوان در جدول کلی بین دو تیم برتر قرار خواهد گرفت و در مرحله یک‌چهارم نهایی با تیم آسان‌تری رو در رو خواهد شد.

دیدگاه‌ها