کد خبر : 2059303 | 13 مرداد 1403 ساعت 02:47 | 24.9K بازدید | 46 دیدگاه

حدادیان: فوتبال ایران ۳ سال دیگر ورشکسته می‌شود

شرایط تیم‌داری در فوتبال ایران موجب عصبانیت و نارضایتی مالک باشگاه نساجی مازندران شده است.

حدادیان: فوتبال ایران ۳ سال دیگر ورشکسته می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی در فاصله دو هفته تا شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه درباره شرایط مالکیت تیم نساجی گفت: ما مدت زیادی است که قصد تیم‌داری نداریم ولی به خاطر شرایط نساجی خاص است کار می‌کنیم تا مبادا تیم ضربه بخورد. منتظر هستیم که یک خریدار پیدا شود و تا آن زمان با هیئت استان قرار است همکاری کنیم.  

او در مورد مسئله جذب بازیکن برای نساجی گفت: ما در کنار تیم هستیم ولی هدفمان این است که تیم ضربه نخورد. این کار را انجام می‌دهیم تا شرایط مشخص شود.

حدادیان تاکید کرد: بحث برگزاری لیگ فرق دارد. اصلا سوال من این است که لیگ ایران به کجا چنین شتابان؟ قیمت‌های سرسام آور و تورمی که در لیگ است واقعا عجیب است. تیم‌های دیگر شاید به جاهایی مانند ارتش وصل هستند که کمک‌شان می‌کنند و وقتی که لیگ ما یک لیگ دولتی است، بیایند تیم را هم تحویل دولت بدهیم تا جمع‌شان جمع باشد. مگر استان مازندران از مردم اصفهان و کرمان چه کم دارند؟ مردم ما هم دوست دارند در لیگ پنجم شوند و یک بار برای سقوط نکردن تلاش کنند. زور ما نمی‌رسد. حد و توان شرکت خصوصی محدود است و قول می‌دهم لیگ ایران با این فرایند و با این شتاب، ۲-۳ سال دیگر ورشکسته است. حق پخش و حق تبلیغ محیطی را بدهند چون ما هیچی نداریم. بلیت فروشی هم نداریم.

ویدئو: 348900

او ادامه داد: باید حمایت شویم یا شرکت های خصوصی، دولتی شوند. با مدیران شباب الاهلی در دبی جلسه داشتیم و دیدم امکانات سخت افزاری آنها بی‌نظیر است. بچه ۱۴ ساله تا ۱۶ ساله هر کدام یک زمین به اندازه و کیفیت زمین تیم ملی دارند ولی مازندران برای یک تیم لیگ برتری زمین ندارد.

مالک نساجی در توضیح شرایط ورزشگاه این تیم خاطرنشان کرد: من با این خانه به دوشی، تیم را قهرمان جام حذفی کردم ولی بحثم این است که ساختار فوتبال باید درست شود. در شهرهایی که تیم نیست یا اصلا بازیکن بومی حضور ندارد، ورزشگاه آنچنانی ساخته‌اند اما در نساجی که هم تیم داریم هم بازیکن بومی ورزشگاه طبیعی نداریم. آکادمی ما فعال است ولی استان مازندران واقعا هیچ چیز ندارد. فقط قول و وعده به ما می‌دهند و می‌گویند حدادیان سکوت کند چون هیچکس نمی‌خواهد برای تیم ما قدم بردارد. چه فدراسیون و چه مسئولان استان نمی‌خواهند کمک کنند چون می‌گویند ما خصوصی هستیم و خصوصی یعنی من باید در ازای هزینه کردن، درآمد داشته باشم.

دیدگاه‌ها