کد خبر : 2059302 | 13 مرداد 1403 ساعت 05:30 | 19.1K بازدید | 1 دیدگاه

جدیدترین نسخه تیم آبی‌پوش لیگ برتر (عکس)

عکس تیمی بازیکنان گل‌گهر در مصاف با خیبر نکات مهمی در دل خود دارد.

جدیدترین نسخه تیم آبی‌پوش لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، پنجره پیش‌فصل رقابت‌های لیگ برتر به مراحل حساس و تعیین کننده‌ای رسیده و حالا تیم‌های مختلف با برنامه‌ریزی مسابقات تدارکاتی در حال محک زدن تیم و نفرات خود هستند.
عصر روز گذشته تیم فوتبال گل‌گهر در مصاف دوستانه مقابل خیبر قرار گرفت و در پایان موفق شد با وجود شکست در نیمه‌اول با پیروزی دو بر یک زمین مسابقه را ترک کند.

این اولین بازی جدی گل‌گهر زیر نظر مهدی تارتار بود که طی هفته‌های گذشته سه مرحله اردوی آماده‌سازی فشرده و پرفشار را در تهران، سیرجان و تهران تجربه کرده است.

مهدی تارتار در این مسابقه ترکیب اصلی خود را به شرح زیر انتخاب کرد: 
محمدرضا اخباری-  ابوالفضل رزاق پور، مسیح زاهدی، عثمان اندونگ، مجید عیدی، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، سامان نریمان‌جهان، امیر اسلام‌طلب، مهدی تیکدری و علی قربانی.

2062133

همانطور که مشخص است ترکیب خط دفاعی گل‌گهر در فصل جدید قرار است با زاهدی و اندونگ در قلب و رزاق‌پور و عیدی در چپ و راست شکل بگیرد.
در خط میانی به مانند سال گذشته شاهد حضور علیزاده و زنده‌روح به عنوان دو هافبک دفاعی خواهیم بود ولی یک خط جلوتر با حضور اسلام‌طلب، نریمان‌جهان و تیکدری به عنوان سه هافبک تهاجمی شاهد تغییرات قابل توجهی هستیم. 
درنهایت علی قربانی انتخاب اول مهدی تارتار برای حضور در راس خط آتش تیم است؛ مهاجمی که قدرت استفاده از توپ‌های بلند را دارد و در محوطه جریمه نیز بازیکنی تمام کننده به شمار می‌رود.
البته تارتار بازیکنان مهم و تعیین‌کننده دیگری نیز در اختیار دارد که طی روزهای باقی مانده تا شروع لیگ برتر تمام تلاش خود را برای رسیدن به ترکیب اصلی به کار خواهند گرفت.
عکس از جواد نادری پور

دیدگاه‌ها