کد خبر : 2059280 | 12 مرداد 1403 ساعت 19:14 | 16.4K بازدید | 14 دیدگاه

از خرید احتمالی تا تبدیل شدن به بزرگترین دشمن

اعتراف ژیرو: قرار بود به اینتر بروم، نه میلان!

اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی، فاش کرد که قبل از انتقال به میلان بسیار به امضای قرارداد با اینتر نزدیک بود.

اعتراف ژیرو: قرار بود به اینتر بروم، نه میلان!

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2021، کمتر کسی می‌توانست انتظار عملکرد فوق‌العاده‌ای را که اولیویه ژیرو در میلان ارائه کرد، داشته باشد.

با این وجود، حتی کمتر کسی می‌توانست این را تصور کند که او فقط یک سال قبل از آن، به امضای قرارداد با اینتر بسیار نزدیک بود.

این چیزی است که او در مراسم معارفه خود به عنوان بازیکن جدید لس آنجلس اف‌سی افشا کرد.

همه چیز به تابستان 2020 برمی‌گردد. پس از یک فصل حضور در چلسی (25 بازی) تحت هدایت فرانک لمپارد، ژیرو به فکر ترک استمفورد‌بریج افتاد. در میان همه باشگاه‌هایی که خواستار جذب او بودند، اینترمیلان هم وجود داشت.

با این حال، حضور روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز در خط حمله، او را به نیمکت نشینی در اینتر محکوم می‌کرد.

ژیرو که در نهایت تصمیم گرفت یک فصل دیگر را در استمفوردبریج ادامه دهد و توانست قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد، گفت:"این خنده‌دار است. در سال 2020 من به امضای قرارداد با اینترمیلان بسیار نزدیک بودم."

2062070

چلسی در آن تابستان روملو لوکاکو را به خدمت گرفت. برای بسیاری، او قطعه گم شده پازل توماس توخل بود. پس از آن بود که ژیرو تصمیم گرفت دوران حضورش در آبی‌های لندنی را به پایان برساند و به عنوان بازیکن آزاد با میلان قرارداد ببندد.

مطابق اکثر سال‌های گذشته اینتر و میلان دو مدعی بزرگ برای کسب عنوان قهرمانی سری A در فصل 22-2021 بودند. دو تیم «دربی دلا مادونینا» را بازی می‌کردند و ژیرو با یک دبل در کمتر از پنج دقیقه و تنها 15 دقیقه پیش از سوت پایان بازی، به تنهایی نتیجه بازی را تغییر داد.

چند ماه بعد، میلان پس از 10 سال عنوان قهرمانی را بالای سر برد. از خرید احتمالی اینتر، او به بزرگترین دشمن آن‌ها تبدیل شد. این اولین و تنها عنوانی بود که ژیرو به عنوان بازیکن میلان در طول سه سال حضورش در سن سیرو به دست آورد.

او اکنون در 37 سالگی راهی لیگ حرفه‌ای آمریکا شده است:"قرار بود من برای لس آنجلس اف‌سی بازی کنم. این زمان مناسب برای کشف یک قهرمانی جدید است. این یک تجربه زندگی فوق‌العاده برای خانواده من است."

دیدگاه‌ها