کد خبر : 2059278 | 12 مرداد 1403 ساعت 19:12 | 7.3K بازدید | 19 دیدگاه

استقلال همیشه سرور بوده است

برومند: برگزاری بازی‌ها در تختی جای تأسف دارد

پیشکسوت استقلال گفت که در زمان آنها، بازیکنان با عشق و از روی علاقه فوتبال بازی می‌کردند.

برومند: برگزاری بازی‌ها در تختی جای تأسف دارد

به گزارش "ورزش سه"، پرویز برومند پیشکسوت استقلال درباره مسابقه خیریه و دوستانه‌ای که بین تیم‌های منتخب 98 و ستارگان فوتبال ایران برگزار‌ می‌شود، گفت: باز هم افتخار دیگری نصیبمان شد. البته یک مقدار جای تأسف دارد بابت این بازی که امروز می‌خواهیم انجام دهیم. حالا از جنبه تأسف آن به شما می‌گویم، اما افتخار نصیبمان شد که دوباره در این بازی شرکت کنیم. با افتخار همانطور که همیشه تیم ۹۸ در این‌گونه مراسمات شرکت داشته، دوباره همه ما شرکت کردیم و بنده هم خیلی خیلی خوشحالم که یک عضو کوچک از این مجموعه بسیار بزرگ هستم.

وی صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: باید بگویم من از شکستن خیلی بدم می‌آید و این کلمه برایم بسیار سخت است. تا جایی که ممکن باشد، سعی می‌کنم از آن استفاده نکنم. حضور ما اینجا تقریباً می‌شود گفت برای نشکستن غرور یک نفر است و همگی با افتخار آمده‌ایم. امیدوارم که بتوانیم در این امر موفق باشیم تا این اتفاق شکست به نشکستن تبدیل شود.

برومند درباره اینکه شرایط تیم استقلال را چگونه می‌بیند، گفت: استقلال همیشه سرور بوده، همیشه بالا بوده و همیشه جزو اولین‌ها بوده است. الان هم پرافتخارترین تیم ایران در آسیا است و امیدوارم که موفق باشند، سلامت باشند و بتوانند لیگ را با قدرتی مثال‌زدنی شروع کنند و ادامه دهند. ان‌شاءالله که موفق و سلامت باشند و قهرمان شوند.

1680193

گلر سابق تیم ملی درخصوص اینکه بازی‌های اکنون جذاب‌تر است یا بازی‌هایی که در زمان او برگزار می‌شد، گفت: سوال شما اشتباه است. مقایسه آن زمان با الان مطمئناً اشتباه است. آن موقع عشق و لذت تمام وجودمان را فرا گرفته بود و با عشق بازی می‌کردیم. اصلاً به فکر این‌گونه چیزها نبودیم و من از جانب خودم می‌گویم که واقعاً برای عشق و برای لذت و برای دیدن تماشاگران بازی‌ می‌کردیم. جایی که همیشه کوچک‌ترین بازی‌های ما را حداقل 50 تا 60 هزار نفر تماشا می‌کردند. الان استادیوم آزادی را آن‌قدر با حرف‌هایشان کوچک کرده‌اند که 5 هزار تا ۱۰ هزار نفر می‌گویند خیلی خوب است. ولی امیدوارم که درست شود.

برومند در پایان و درخصوص اینکه امسال هم بازی‌ها به جای آزادی در تختی برگزار‌می شود، اظهار داشت: باز هم جای تأسف دارد. هرچه دنیا پیش می‌رود، ما پس می‌رویم. البته استادیوم تختی یکی از زیباترین استادیوم‌هایی است که در خاورمیانه داریم. اما ما استادیوم ملی به این بزرگی داریم و فکر می‌کنم که داریم روز به روز مستهلک ترش می‌کنیم. از آب دادن به آن گرفته تا پایین که الان هم می‌گویند بازی را جای دیگری برگزار می‌کنیم. این‌ها همه جای تأسف دارد و امیدوارم که درست شود.

دیدگاه‌ها