کد خبر : 2059271 | 12 مرداد 1403 ساعت 18:54 | 13.4K بازدید | 16 دیدگاه

نمی‌خواهم به عجله تصمیم بگیرم؛

دژاگه: از بیرون ایران پیشنهاد مربیگری دارم

اشکان دژاگه اعلام کرد از چند باشگاه ایرانی و خارجی پیشنهاد مربیگری دریافت کرده است.

دژاگه: از بیرون ایران پیشنهاد مربیگری دارم

به گزارش پورزش سه"، اشکان دژاگه در حاشیه دیدار خیریه پیشکسوتان ۹۸ و ستارگان فوتبال در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که اینجا کنار مربیان و بازیکنان بزرگی هستم که برای این کشور زحمت کشیده‌اند و برای این مردم خوشحالی آورده‌اند. همیشه امیدواریم که چنین اتفاقاتی نیفتد اما امیدوارم امروز اینجا آمده‌ایم، بتوانیم کمکی کنیم تا شرایط بهتر شود.

او که در دوره مربیگری A آسیا شرکت کرده بود، در این باره گفت: خداراشکر تمام شد. ۲۴ روز فشار رویمان بود و زمان‌هایش سخت بود. من در کنار آن به یک‌ برنامه هم برای یورو رفتم و بیشتر برایم سخت بود. با این حال توانستیم روزهای خوبی کنار هم داشته باشیم. بچه‌ها واقعا تلاش کردند و خدارا‌شکر توانستیم روزهای خوبی داشته باشیم.

ویدئو: 348896

دژاگه درباره برنامه خود توضیح داد: این کلاس را رفتیم تا انشالله بتوانیم در آینده کمک کنیم. هنوز خودمان هم نمی‌دانیم کجا اما فکر می‌کنم یک مدرک مهم بود که به آن نیاز است. خداراشکر توانستم مدرک B را در قطر بگیرم و A را اینجا. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ بدهد.

ستاره سابق تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادی دریافت نکرده است، گفت: زنگ‌هایی زده‌اند و پیشنهاد هم آمده ولی تازه کلاس‌ها تمام شده و می‌خواهم راجع به آن فکر کنم. آدم باید تصمیم درست بگیرد. نمی‌خواهم عجله کنم. صحبت‌هایی هم بیرون ایران است و باید ببینم کجا قسمت است.

1877599

وی در پاسخ به اینکه آیا ترجیح می‌دهد کار خود را از لیگ برتر شروع کند، گفت: برای برخی خیلی مهم است که از لیگ برتر شروع کنند، اما برای من مهم نیست. من فوتبالم را هم از پایه‌ها شروع کردم و توانستم جلو بروم و به جایی برسم. برای من اصلا مهم نیست و باید ببینم شرایط چطور است و کجا قسمت می‌شود. فکر می‌کنم مربیان بزرگی هستند که از جاهای کوچک شروع کرده‌اند. خیلی مهم است که آدم تجربه کند و یاد بگیرد. من خودم را کوچک نمی‌‌کنم. آدم باید یاد بگیرد و ببینم چه می‌شود.

دژاگه در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص طلب خود از باشگاه تراکتور توضیح داد: من حرف‌هایم را در این باره زده‌ام و دیگر نمی‌خواهم حرف بزنم. خودشان بهتر می‌دانند.

دیدگاه‌ها