کد خبر : 2059266 | 12 مرداد 1403 ساعت 18:33 | 21.7K بازدید | 25 دیدگاه

امیدوارم تیم امسال موفق شود

امیرآبادی: استقلال دو بازیکن خوب خارجی می‌گیرد

پیشکسوت استقلال می‌گوید امیدوار است که آبی‌پوشان امسال و با حضور هلدینگ خلیج فارس، نتایج خوبی کسب کنند.

امیرآبادی: استقلال دو بازیکن خوب خارجی می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه دیدار خیریه پیشکسوتان ۹۸ و ستارگان فوتبال ایران، مهدی امیرآبادی به صحبت درخصوص آخرین وضعیت استقلال پرداخت و ابراز امیدواری کرد که آبی‌پوشان بتوانند به موفقیت دست پیدا کنند.

* آقای امیرآبادی سلام وقت شما بخیر. در حاشیه دیدار ملی‌پوشان ۹۸ با ستارگان ایران حضور دارید، صحبت می‌کنید.
- من هم سلام عرض می‌کنم خدمت شما و شنوندگان و بینندگان عزیز. این یک دیدار خیریه بین تیم ۹۸ و ستارگان است. همین که دور هم جمع می‌شویم و یاد خاطرات قدیم می‌افتیم، برای ما یک دنیا ارزش دارد و در کنار این هم، کمکی به افرادی می‌شود که محتاج هستند و به مشکلی برخورد کرده‌اند. با این بازی ما مردم عزیز خیر می‌آیند و کمک می‌کنند و این خیلی عالی است.

ویدئو: 348897

* آقای امیرآبادی، به عنوان پیشکسوت استقلال، اکنون شرایط استقلال را چگونه می‌بینید؟ با آمدن هلدینگ خلیج فارس، وضعیت استقلال چه تغییری کرده است؟
- الحمدالله وضعیت خوب است. چرا این را می‌گویم؟ چون که هلدینگ خلیج فارس بدون حاشیه در حال انجام کارهایش است و یارگیری انجام می‌دهد. آقای نکونام که الحمدالله با هلدینگ هماهنگ است و تیم را به اردوی ترکیه برده‌اند و آنجا هم در شرایط خوبی به سر می‌برند. بر حسب صحبت‌هایی که من می‌شنوم، الحمدالله یکی دو بازیکن خارجی دوباره به تیم اضافه می‌شوند و امیدوارم که این فصل با کمک هلدینگ خلیج فارس و آقای شهریاری بتوانند نتیجه خوبی بگیرند و ان‌شاءالله دل هواداران را شاد کنند.

* فصل بعد شما هم در تیم مربیگری خواهید کرد؟
- چرا فصل بعد؟ من خیلی وقت است که مدرک مربیگری درجه A آسیا را گرفته‌ام و بیشتر دنبال مدیریت هستم چون که درسم را خوانده‌ام. کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی دارم و بیشتر دنبال مدیریت هستم و اکنون هم سرپرست تیم جوانان استقلال هستم.

دیدگاه‌ها