کد خبر : 2059265 | 12 مرداد 1403 ساعت 18:43 | 10.6K بازدید | 38 دیدگاه

ممکن است با ستاره‌ها هم‌ نتیجه نگیرید

پاشازاده: بازیکنان جدید استقلال باید ثابت شوند

مهدی پاشازاده معتقد است حضور پرتعداد ستاره‌ها در یک تیم نمی‌تواند نتیجه‌گیری آن تیم را تضمین کند.

پاشازاده: بازیکنان جدید استقلال باید ثابت شوند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده، بازیکن سابق استقلال و تیم ملی، امروز در حاشیه دیدار خیریه پیشکسوتان ۹۸ و ستارگان فوتبال در ورزشگاه شهید کشوری در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امیدوارم که از این بازی‌ها زیاد انجام شود. هم هم‌دوره‌ای‌هایمان را می‌بینیم و خوشحال می‌شویم و هم امیدواریم با این بازی خیریه کمکی انجام شود و مشکلات دوستان حل شود.

ویدئو: 348894

او در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط استقلال عنوان کرد: خیلی خبر ندارم و هر روز هم یک خبر می‌آید. هنوز نمی‌شود صحبت آخر را انجام داد. باید ببینیم که تا آخرین روزهای نقل و انتقالات چه بازیکنانی قرارداد می‌بندند. یک سری از بازیکنان پارسال را بستند که چاره‌ای هم جز این نبود، ولی امیدوارم که تقویت کنند و دل هواداران هم گرم شود.

پاشازاده درباره رامین رضائیان و سایر بازیکنانی که تاکنون جذب شده‌اند، گفت: همه بازیکنان قابل احترام هستند و باید ثابت شوند. به جز رامین که در پرسپولیس و تیم‌های دیگر هم همیشه در اوج و خوب بوده است، باید دید دیدگاه باشگاه و سرمربی چیست و از لحاظ حواشی چه اتفاقاتی می‌تواند رخ بدهد. بازیکنانی بودند که در تیم‌هایشان بهترین بازیکنان لیگ بودند اما در پرسپولیس و استقلال نتیجه نگرفته‌اند‌.

2060376

او تاکید کرد: همه چیز بستگی به روند بازی‌ها دارد. می‌توانی ستاره‌های زیادی داشته باشی و نتیجه نگیری، مثال نمی‌زنم اما همین پارسال هم چنین اتفاقی افتاد. گاهی اوقات هم می‌توانی با تیمی کمی پایین‌تر، عملکرد بهتری داشته باشی.

دیدگاه‌ها