کد خبر : 2059259 | 12 مرداد 1403 ساعت 17:53 | 16.9K بازدید | 3 دیدگاه

برد مهم یونان در گروه مرگ المپیک

تیم ملی بسکتبال یونان با درخشش یانیس، برد مهمی را مقابل استرالیا کسب کرد.

برد مهم یونان در گروه مرگ المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های بسکتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس، از ساعت ۱۵ امروز (جمعه - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) یک دیدار از گروه مرگ مسابقات برگزار شد که تیم ملی یونان در یک بازی نزدیک با حساب ۷۷ - ۷۱ استرالیا را شکست داد تا پیروزی مهمی را به دست آورد.

یونان که در دو بازی گذشته خود مقابل کانادا و اسپانیا تن به شکست داده بود، در صورت باخت در این بازی از گردونه مسابقات کنار می‌رفت اما با درخشش یانیس آنتتوکونمپو موفق شدند حریف قدرتمند خود را شکست داده و امیدوار به صعود باشند.

کوارترهای اول و دوم این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۴-۲۵ و ۱۲-۲۸ به سود یونان رقم خورد تا با وجود پیروزی ۱۴-۹ و ۲۱-۱۵ استرالیا در کوارترهای سوم و چهارم، در مجموع تیم ملی یونان با ۶ امتیاز اختلاف برنده این دیدار حساس شود.

در پایان این بازی یانیس، فوق ستاره تیم ملی یونان، با کسب ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس گل و ۲ توپ ربایی، تاثیرگذاری ۲۶ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

مسابقات بسکتبال المپیک در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود که تیم‌های اول و دوم هر گروه به همراه دو تیم برتر از میان تیم‌های سوم، به مرحله یک چهارم نهایی المپیک صعود می‌کنند. در صورت اتمام مسابقات دور گروهی، تکلیف تیم‌های سوم نیز مشخص می‌شود.

دیدگاه‌ها