کد خبر : 2059254 | 12 مرداد 1403 ساعت 17:24 | 40.2K بازدید | 36 دیدگاه

رسمی: ستاره آرسنال به فولام پیوست

امیل اسمیت رو با قراردادی پنج ساله از آرسنال به فولام پیوست.

رسمی: ستاره آرسنال به فولام پیوست

به گزارش "ورزش سه"، انتقال امیل اسمیت رو از آرسنال به فولام به صورت رسمی اعلام شد. این هافبک هجومی ۲۴ ساله با قراردادی پنج ساله به فولام پیوست. در این قرارداد گزینه‌ای نیز برای تمدید به مدت ۱۲ ماه دیگر هم وجود دارد.

اسمیت رو که در سیستم جوانان آرسنال پرورش یافته بود، در سن ۱۰ سالگی به این باشگاه پیوست و در سپتامبر ۲۰۱۸ اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان آرسنال در لیگ اروپا انجام داد. او در فصل ۲۱-۲۰۲۰ با بازی در برابر چلسی در باکسینگ دی، به شهرت رسید و نقش مهمی در پیروزی ۳-۱ آرسنال داشت.

2062042

فولام برای جذب اسمیت رو مبلغ ۲۷ میلیون پوند پرداخت کرده و با بندهای پاداش احتمالی، این مبلغ می‌تواند به ۳۴ میلیون پوند برسد که یک رکورد برای باشگاه فولام محسوب می‌شود. اسمیت رو در مصاحبه‌ای با وب‌سایت رسمی فولام گفت:«من واقعاً خوشحالم که اینجا هستم و این لحظه برای من و خانواده‌ام بسیار هیجان‌انگیز است. من هیجان‌زده‌ام و فقط می‌خواستم هر چه سریع‌تر به اینجا بیایم تا با هم‌تیمی‌هایم فصل را شروع کنم.»

نکته جالب در مبلغ فروش اسمیت رو به فولام این است که با این انتقال رکورد فروش آرسنال نیز شکسته شد. پیش از این بیشترین درآمد آرسنال از یک فروش مربوط به انتقال الکس چمبرلین به لیورپول بود که حالا فروش اسمیت رو، علاوه‌بر رکورد نقل و انتقالاتی فولام، رکورد فروش توپچی‌ها را هم شکسته است.

دیدگاه‌ها