کد خبر : 2059253 | 12 مرداد 1403 ساعت 17:23 | 30.7K بازدید | 26 دیدگاه

آمدن فلیک سرنوشت این بازیکن بارسا را عوض کرد

کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا، که به نظر می‌رسید برای سومین فصل متوالی از این تیم جدا خواهد شد، اکنون ممکن است در ترکیب اصلی بارسلونا برای فصل آینده باقی بماند.

آمدن فلیک سرنوشت این بازیکن بارسا را عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو سال قرضی در تاتنهام و استون ویلا و تلاش برای فروش او به عربستان سعودی و چندین تیم لالیگا و لیگ‌یک فرانسه، این مدافع فرانسوی که تا سال 2026 قرارداد دارد، ممکن است یکی از مدافعان مرکزی بارسلونا در فصل 25-2024 باشد. هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، به کیفیت و تجربه لنگله نیاز دارد و هنوز او را کنار نگذاشته و حتی احتمال ماندن او در تیم را در نظر گرفته است.

لنگله نمایش خوبی در بازی دوستانه پیش فصل مقابل منچستر سیتی داشت. او کاپیتان یک تیم جوان بود و خط دفاعی را رهبری کرد که فاقد بازیکنان اصلی بود. ساعاتی بعد، او با اتلتیکو مادرید مرتبط شد که پس از جدایی هرموسو به دنبال یک مدافع چپ پا بود. بارسلونا علاقه اتلتیکو را تایید کرد اما پیشنهاد قرضی این تیم سرخ و سفید فاصله زیادی تا توافق دارد. رئال سوسیداد نیز در حال حاضر به لنگله علاقه نشان داده است.

لنگله از این نقل و انتقالات بی‌خبر است و روی تور پیش فصل بارسلونا در آمریکا تمرکز کرده و سعی دارد شانس خود را برای ماندن افزایش دهد. هانسی فلیک از عملکرد و حرفه‌ای‌گری او در تمرینات و اولین بازی مقابل سیتی بسیار راضی است. او در مورد ترکیب خط دفاعی تردید دارد.

2060832

سرمربی آلمانی باید از بین بازیکنان زیادی که در این پست دارد انتخاب کند، هرچند که با مصدومیت آرائوخو مشکلاتی نیز دارد. علاوه بر این، کریستنسن ممکن است به مرکز زمین منتقل شود. در این شرایط، نقش لنگله تقویت می‌شود و او با فایه، اینیگو مارتینز و اریک گارسیا رقابت می‌کند. در بارسلونا هیچ چیز منتفی نیست و آنها تاکید می‌کنند که تصمیم با سرمربی آلمانی است.

لنگله فرانسوی که قهرمان اخیر یورو بوده، جای خالی بزرگی در دفاع سان سباستین ایجاد کرده است. به همین دلیل، مدیران ورزشی رئال سوسیداد در حال جستجوی بازیکنی با کیفیت هستند که بتواند جایگزین له‌نرماند شود و عملکرد خوبی داشته باشد. این مشخصات با لنگله مطابقت دارد که در سویا عملکرد بسیار خوبی داشت و در تابستان 2018 به بارسلونا پیوست.

یکی از مشکلات اصلی برای هر تیمی که می‌خواهد لنگله را جذب کند، دستمزد بالای اوست. منابع نزدیک به این بازیکن فرانسوی می‌گویند که او هیچ اطلاعی از رئال سوسیداد ندارد و اگر این علاقه به یک پیشنهاد مالی و ورزشی تبدیل شود، آنها بررسی خواهند کرد که آیا این بازیکن فرانسوی که فصل گذشته به صورت قرضی در استون ویلا بازی می‌کرد، با خواسته‌های خود سازگار است یا خیر.

لنگله با فوتبال عربستان سعودی نیز مرتبط شده است، جایی که برخی باشگاه‌ها به او علاقه‌مند هستند. با این حال، این بازیکن بارسلونا تاکنون علاقه‌ای به پیوستن به لیگ این کشور آسیایی نشان نداده است.

2061389

دیدگاه‌ها