کد خبر : 2059248 | 12 مرداد 1403 ساعت 16:50 | 31.7K بازدید | 3 دیدگاه

قطعی و رسمی؛

پرافتخارترین تیم جهان در یک چهارم نهایی المپیک

برزیل و آلمان به مرحله یک چهارم نهایی المپیک پاریس صعود کردند.

پرافتخارترین تیم جهان در یک چهارم نهایی المپیک

به گزارش "ورزش سه"، برزیل و آلمان در هفتمین روز مسابقات والیبال المپیک 2024 پاریس، به دنبال پیروزی برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی مردان بودند و با غلبه بر مصر و آرژانتین، حضور خود را در مرحله حذفی قطعی کردند.

این دو تیم به تیم‌های گروه A (اسلوونی و فرانسه)، گروه B (ایتالیا و لهستان) و گروه C (ایالات متحده) می‌پیوندند که همگی قبلاً واجد شرایط شده بودند و هفت رتبه از هشت مکان یک‌چهارم نهایی را پر کرده‌اند. صربستان از گروه A و ژاپن از گروه C نیز مدعیان نهایی برای ورود به دور بعدی هستند.

پس از شکست ایتالیا و لهستان در گروه A، برزیل اولین پیروزی خود را در پاریس با غلبه 3-0 (25-11، 25-13، 25-16) بر مصر، قهرمان آفریقا، جشن گرفت. کاپیتان برونو رزنده در واکنش به این پیروزی گفت: "ما زنده‌ایم. بعد از مرحله گروهی، می‌دانیم که می‌توانیم با هر تیمی در جهان در بالاترین سطح بازی کنیم. می‌دانیم که ما بهترین تیم نیستیم، اما این چیزی را در رختکن ما تغییر نمی‌دهد. ما هنوز اهداف خود را داریم و هر روز کار می‌کنیم تا رویای خود را زنده نگه داریم. ما برای سرگرمی اینجا نیستیم، ما اینجا هستیم تا برای رویای خود بجنگیم و تا آخر به انجام آن ادامه خواهیم داد."

دیدگاه‌ها