کد خبر : 2059247 | 12 مرداد 1403 ساعت 16:42 | 22.6K بازدید | 19 دیدگاه

چشمک شاگردان رزنده به صعود؛

برزیل ۳-۰ مصر: نفس حریف بیچاره را بریدند!

تیم ملی والیبال برزیل تقریبا صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی المپیک را قطعی کرد.

برزیل ۳-۰ مصر: نفس حریف بیچاره را بریدند!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات والیبال المپیک پاریس در بخش مردان، تیم ملی والیبال برزیل که برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی نیاز به یک برد سه بر صفر داشت، توانست به این نتیجه دلخواه دست یابد و مصر را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو بردارد.

ویدئو: 348879

در این مسابقه، که یک‌طرفه‌ترین بازی والیبال المپیک تا اینجای کار بوده، شاگردان برناردو رزنده ست‌های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۶ پیروز شدند و خیالشان از بابت صعود راحت شد.

در این دیدار، دارلان سوزا، قطر پاسور برزیلی‌ها، پانزده امتیاز برای تیمش کسب کرد و در تیم ملی والیبال مصر نیز عیسی هفت امتیاز به دست آورد.

2062032

برزیلی‌ها در مجموع شش ست پیروز و شش ست شکست خورده‌اند و در صورتی که فردا صربستان سه بر صفر هم کانادا را شکست بدهد، باز هم به تفاضل ست برزیلی‌ها نخواهند رسید.

این امکان وجود دارد که برزیلی‌ها در جدول کلی المپیک در رتبه هشتم قرار بگیرند که در این صورت به کابوسی برای تیم صدرنشین بدل خواهند شد.

نحوه بازی در مرحله یک‌چهارم نهایی به گونه‌ای است که هشت تیم برتر دور گروهی بر اساس امتیازات و بردهایی که کسب کرده‌اند در یک جدول دیگر به ترتیب قرار می‌گیرند و سپس تیم اول با تیم هشتم، تیم دوم با تیم هفتم، تیم سوم با تیم ششم و تیم چهارم با تیم پنجم در یک‌چهارم نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها