کد خبر : 2059237 | 12 مرداد 1403 ساعت 15:56 | 8.6K بازدید | 15 دیدگاه

تن هاخ: من به امنیت شغلی احتیاج ندارم

باشگاه منچستر یونایتد در ابتدای تابستان جاری قرارداد اریک تن هاخ را تمدید کرد، اما این قرارداد تنها برای دو سال است. با این حال، سرمربی هلندی از این موضوع نگران نیست.

تن هاخ: من به امنیت شغلی احتیاج ندارم

به گزارش "ورزش سه"، فصل دوم تن هاخ در منچستر یونایتد دور از انتظار بود و شیاطین سرخ در لیگ برتر در جایگاه هشتم قرار گرفتند. در آن زمان بسیاری بر این باور بودند که پایان فصل به معنای پایان دوران حضور تن هاخ در اولدترافورد خواهد بود. با این حال، پس از قهرمانی در جام حذفی انگلیس مقابل منچستر سیتی، شرایط تغییر کرد و مالکان جدید باشگاه، اینیوس به ریاست سر جیم رتکلیف، تصمیم گرفتند به این سرمربی هلندی دو فصل دیگر فرصت دهند تا نتایج تیم را بهبود بخشد.

منچستر یونایتد قراردادی دو ساله به تن هاخ پیشنهاد کرد و وعده داد با جذب بازیکنان بزرگ و حمایت کامل از او، به موفقیت در اولدترافورد دست پیدا کند. با این حال، برخی رسانه‌ها معتقد بودند که پیشنهاد تنها دو سال قرارداد نشان‌دهنده عدم اعتماد مدیران باشگاه به تن‌ هاخ است. اما خود او این نظر را قبول ندارد.

2062017

تن هاخ در مصاحبه با گاردین گفت: «من این قرارداد را خواستم. دو سال در فوتبال زمان زیادی است و در این مدت خواهیم دید که چه چیزی بر اساس دستاوردهای فعلی ساخته‌ایم.»

وقتی از او درباره احتمال تمدید قرارداد به مدت چهار سال پرسیده شد، پاسخ داد: «من به این موضوع نیازی ندارم. به این امنیت شغلی احتیاجی ندارم. مهم این است که با هم کار کنیم و در کنار هم باشیم. هم در لحظات خوب و هم بد. وقتی حمایت از من زیر سوال می‌رود، قطعا روی تیم تاثیر می‌گذارد و به موفقیت کمک نمی‌کند. من به این دلیل که زندگی و حرفه‌ای امنی دارم و به توانایی‌های خودم برای موفقیت با یک تیم خوب ایمان دارم، نیازی به این امنیت شغلی ندارم.»

تن هاخ 54 ساله هم‌اکنون همراه با تیم منچستر یونایتد در تور پیش‌فصل آمریکا حضور دارد. آنها روز شنبه 3 آگوست در آخرین بازی دوستانه قبل از شروع فصل به مصاف لیورپول خواهند رفت.

دیدگاه‌ها