کد خبر : 2059235 | 12 مرداد 1403 ساعت 15:51 | 51.9K بازدید | 14 دیدگاه

انتقاد شدید قهرمان خوش‌چهره از شرایط دهکده المپیک

توماس چکن، قهرمان شنای ایتالیایی از شرایط دهکده ورزشکاران به شدت انتقاد کرده است.

انتقاد شدید قهرمان خوش‌چهره از شرایط دهکده المپیک

به گزارش "ورزش سه"، طبق سنت، همه شرکت‌کنندگان در بازی‌های المپیک در جایی که به دهکده ورزشکاران معروف است، اسکان داده می‌شوند. این مجموعه همه چیز مورد نیاز یک ورزشکار از جمله سالن‌های ورزشی، اتاق بازی و سالن‌های زیبایی را دارد. با این حال، یک قهرمان المپیک درباره شرایط دهکده صحبت کرده و حتی ادعا کرده است که بسیاری از رقبا آن را ترک کرده‌اند.

توماس چکن، دارنده‌ی مدال طلای ۱۰۰ متر شنای پشت ایتالیا، به شبکه رادیویی رای گفت: «در دهکده تهویه هوا وجود ندارد، هوا گرم است و غذا بد است. بسیاری از ورزشکاران به همین دلیل نقل مکان کرده‌اند... این یک بهانه نیست، بلکه شرح ساده‌ای از چیزی است که شاید همه نمی‌دانند.»

او که به‌خاطر چهره‌اش معروف شده است و در چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی بسیار در مورد او صحبت شده، افزود: «من تأکید می‌کنم که این بهانه‌گیری نیست، همه ما شرایط یکسانی را تجربه می‌کنیم. این چیزی است که بسیاری از مردم احتمالا نمی‌دانند و درست است که داستان را تعریف کنیم.»

او ادامه داد: «شاید من با همان قاطعیت قبلی در ۱۰۰ متر وارد آب نشدم و این اشتباه من بود و در آینده به من کمک خواهد کرد. من از اینکه نتوانستم به فینال راه پیدا کنم ناامیدم اما خسته هم بودم.

2062015

من در نیمه‌نهایی تسلیم شدم... کمی خسته هستید و هم شب و هم بعد از ظهر به دلیل سر و صدا و گرما، خوابیدن سخت است.

برای من هم هوا گرم است، در دهکده تهویه هوا وجود ندارد، غذای خوبی نمی‌خوریم و مشکلاتی با غذا وجود دارد. بسیاری از ورزشکاران به همین دلایل نقل مکان می‌کنند.»

آریان تیتموس، شناگر استرالیایی نیز از دهکده ورزشکاران انتقاد کرد.

او گفت: «احتمالا زمانی نبود که فکر می‌کردم توانایی‌اش را دارم، اما زندگی در دهکده المپیک باعث می‌شود عملکرد خوبی نداشته باشم.

مطمئناً برای عملکرد بالا ساخته نشده است، بنابراین مسئله این است که چه کسی می‌تواند واقعاً قوت ذهن خود را حفظ کند.»

دیدگاه‌ها