کد خبر : 2059228 | 12 مرداد 1403 ساعت 15:04 | 90.5K بازدید | 100 دیدگاه

جمله مشترک ناظران تمرین پرسپولیس:

علیپور را فراموش کنید، یک مهاجم جدید اینجاست!

نمایش مهاجم جدید پرسپولیس در تمرینات این تیم تعجب بسیاری را به دنبال داشته است.

علیپور را فراموش کنید، یک مهاجم جدید اینجاست!

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور بعد از فصل درخشان هفدهم، دو سال بعدی را پرفراز و نشیب سپری کرد و انتقاد بسیاری از هواداران پرسپولیس را متوجه خود دید. او در این دو فصل هم البته بهترین گلزن پرسپولیس بود اما هرگز چهره مهاجم زهردار فصل 96-7 را از خود نشان نمی‌داد تا جدایی‌اش از جمع سرخپوشان هم ناراحتی چندانی را در میان هواداران این تیم ایجاد نکند.

او در پرتغال نیز عملکرد سینوسی داشت و در نهایت بعد از پارگی رباط صلیبی و دوری طولانی‌مدت، دیگر نتوانست جایگاه ثابت را در ژیل ویسنته به دست بیاورد و در آخر با جدایی از لیگ پرتغال و در حالی که مذاکرات طولانی را با استقلال انجام داده بود، پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفت و به این تیم بازگشت.

2062000
تجربه و مهارت، تلفیق دو ویژگی که علیپور را به مهاجمی متفاوت در ترکیب پرسپولیس تبدیل کرده است.

حضور دوباره او در پرسپولیس نظر مثبت توده هواداران این تیم را تاکنون به دنبال داشته اما همچنان تردیدها درباره این مهاجم مازنی ادامه دارد و بسیاری تصور می‌کنند که علیپور از آمادگی موردنظر فاصله گرفته است. با این حال آنچه ناظران بر تمرینات پیش فصل پرسپولیس گزارش می‌دهند، کاملا متفاوت با این انگاره هواداران بدبین است.

آنچه آنها می‌گویند و کم و بیش خبرنگاران در یک جلسه تمرینی از علیپور مشاهده کردند، آمادگی فوق‌العاده و در عین حال ارتقای مهارت او به‌عنوان یک مهاجم گلزن است. در مورد موقعیت سنجی، فرار، چرخش و ضربه آخر این بازیکن تعریف و تمجیدهای زیادی شده و کارلوس گاریدو هم به چشم یک خرید مهم به علیپور نگاه می‌کند.

2061999
او با پیراهن شماره 9 تلاش می‌کند تا بعد از طارمی و خلیلی، سومین آقای گل پرسپولیس با این پیراهن لقب بگیرد.

گاریدو که تاکید دارد در ضد حملات، انتقال توپ باید سریع‌تر انجام شود، از سرعت و فرار پشت دفاع حریف در فوتبال علیپور لذت می‌برد و در عین حال به ضربات نهایی او برای موفقیت در فصل بیست و چهارم دل بسته است.

البته تا وقتی که او این آمادگی تمرینات را در لیگ برتر و بازی‌های رسمی از خود نشان ندهد، همه چیز در حد گمانه‌زنی و گزارش باقی خواهد ماند اما می‌توان به هواداران پرسپولیس اطمینان داد که او با بازیکنی که در دو فصل آخرش حضورش در پرسپولیس دیدید، کاملا تفاوت دارد و انگار که پرسپولیس یک مهاجم تازه را به خدمت گرفته است.

دیدگاه‌ها