کد خبر : 2059227 | 12 مرداد 1403 ساعت 14:50 | 26.3K بازدید | 47 دیدگاه

فرانک لبوف:

چلسی دیگر قهرمان لیگ برتر نمی‌شود!

فرانک لبوف، اسطوره باشگاه چلسی، اخیراً ادعا کرده که این تیم ممکن است هرگز دوباره قهرمان لیگ برتر نشود.

چلسی دیگر قهرمان لیگ برتر نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، لبوف چلسی را «شرم‌آور» توصیف کرده و گفته که باشگاه نمی‌تواند فصل آینده را از صفر شروع کند. لبوف معتقد است که با وجود هزینه‌های هنگفت برای نقل و انتقالات، باشگاه نتوانسته به استانداردهای تعیین شده در دوران مالکیت رومن آبراموویچ برسد.

لوبوف در مصاحبه‌ای گفت: «برخی از هواداران فکر می‌کنند که چلسی می‌تواند فصل آینده را از صفر شروع کند، اما بعد از خرج کردن یک میلیارد پوند، واقعاً نمی‌توان از صفر شروع کرد. باشگاه می‌تواند هر کاری که می‌خواهد با پولش انجام دهد، اما به‌عنوان یک بازیکن سابق، فکر می‌کنم دیدن چیزی که می‌بینیم شرم‌آور است.»

2061996

او افزود: «استعداد در تیم وجود دارد، اما شما رهبران زیادی یا بازیکنانی که بتوانید به آن‌ها اعتماد کنید ندارید، این بزرگترین مشکلی است که انزو مارسکا دارد. ممکن است چلسی بتواند یک جام، مانند جام حذفی این فصل را ببرد، اما هرگز لیگ برتر را نمی‌برد. به هیچ وجه.»

لبوف همچنین هشدار داد که اگر چلسی به همین روش ادامه دهد، هرگز دوباره قهرمان لیگ برتر نخواهد شد و در تیمش نیاز به تجربه دارد. او گفت: «وقتی من به باشگاه آمدم، آن‌ها ۲۶ سال منتظر یک جام بودند و این تنها زمانی پایان یافت که بازیکنان با تجربه به تیم پیوستند.»

دیدگاه‌ها