کد خبر : 2059225 | 12 مرداد 1403 ساعت 14:42 | 94K بازدید | 124 دیدگاه

بازیکن یا باشگاه، غرامت باید پرداخت شود

تغییر ادبیات پرسپولیس در مورد بیرانوند!

باشگاه پرسپولیس با استفاده از عبارت «مسئولیت تضامنی باشگاه» تراکتور را هم وارد پرونده شکایت از بیرانوند و درخواست غرامت از او، وارد کرده است.

تغییر ادبیات پرسپولیس در مورد بیرانوند!

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به دو ماه از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس می‌گذرد و هنوز کمیته تعیین وضعیت در مورد این بازیکن حکم خود را صادر نکرده است. در ابتدا باتوجه به عدم معارفه بیرانوند از سوی تراکتور، باشگاه پرسپولیس شکایت خود را تنها به بیرانوند محدود کرد اما در ادامه و بلافاصله بعد از رونمایی او، تراکتور هم وارد لایحه شکایت قرمزها شد.

باشگاه پرسپولیس در لایحه اولیه درخواست غرامت از بیرانوند و محرومیت او را داشت. باشگاه مدعی است که فسخ یک‌طرفه او باعث آسیب به وجهه پرسپولیس شده و در عین حال به این باشگاه ضرر وارد کرده و به همین دلیل بیرانوند باید به اندازه قرارداد این فصل خود (20 میلیارد تومان) غرامت بدهد.

اما حالا در بیانیه باشگاه پرسپولیس، ادبیات سرخ‌پوشان کمی تغییر کرده و آنها از «مسئولیت تضامنی» باشگاه تراکتور صحبت کردند. این بدان معناست که در صورت محکومیت بیرانوند در کمیته تعیین وضعیت به پرداخت جریمه، این باشگاه تراکتور است که پرداخت جریمه را تضمین خواهد کرد.

2058907

البته تراکتور این موضوع را نمی‌پذیرد اما پرسپولیس اعتقاد دارد باتوجه به خرید این دروازه‌بان از سوی تراکتور، این باشگاه ملزم به تقبل مسئولیت پرداخت مطالبات این دروازه‌بان خواهد بود که در صورت پذیرش از سوی کمیته تعیین وضعیت، اوضاع را برای قرمزهای تبریزی پیچیده خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس انتظار دارد حکم این پرونده تا اوایل شهریور صادر شود اما حتی در صورتی که کمیته تعیین وضعیت به سود پرسپولیس حکم بدهد، تراکتور آن را به کمیته استیناف خواهد برد و درخواست توقف اجرای رای را خواهد داشت. پس از آن نیز باتوجه به جنجالی‌بودن این پرونده، هیچ بعید نیست که پای دادگاه عالی ورزش (CAS) به میان بیاید.

بنابراین برای تعیین تکلیف نهایی این پرونده جنجالی فوتبال ایران باید چند ماه دیگر منتظر ماند.

دیدگاه‌ها