کد خبر : 2059223 | 12 مرداد 1403 ساعت 14:42 | 34.8K بازدید | 31 دیدگاه

ستاره آلمان:در مورد سیب‌زمینی با من شوخی نکنید

فلوریان ویرتز، ستاره بایر لورکوزن، به شوخی‌هایی که درباره علاقه‌اش به سیب‌زمینی پخته شده است، واکنش نشان داد.

ستاره آلمان:در مورد سیب‌زمینی با من شوخی نکنید

به گزارش "ورزش سه"، در ویدئویی که اخیرا در صفحه‌های اجتماعی تیم ملی آلمان منتشر شد، از ویرتز خواسته شد تا انواع غذاهای سیب‌زمینی را رتبه‌بندی کند و این مهاجم به طرز عجیبی سیب‌زمینی پخته را به‌عنوان انتخاب اول خود انتخاب کرد. این ویدئو بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و طرفداران با شوخی‌هایی درباره انتخاب عجیب ستاره آلمانی واکنش نشان دادند. ویرتز اعلام کرده است که دلیل این شوخی‌ها را درک نمی‌کند.

این بازیکن آلمانی در گفت‌وگو با کیکر گفت: «من این موضوع را سرگرم‌کننده نمی‌دانم. من و افرادی که مرا می‌شناسند نمی‌فهمیم چرا این ویدئو وایرال شده است. فکر می‌کنم مردم کمی با من شوخی کردند وقتی این حرف را زدم. اما واقعاً آنقدرها هم بد نیست. من همچنان به سیب‌زمینی علاقه دارم. اما وقتی مردم از چپ و راست این موضوع را به من یادآوری می‌کنند، سعی می‌کنم آن را نادیده بگیرم. این موضوع من را آزار نمی‌دهد، اما در نهایت به نقطه‌ای می‌رسد که دیگر خنده‌دار نیست.»

ویرتز در طول سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و با نمایش‌های درخشان خود به بایر لورکوزن کمک کرد تا بایرن مونیخ را شکست داده و قهرمان بوندس‌لیگا شود. او همچنین در یورو برای تیم ملی آلمان تحت هدایت یولیان ناگلزمان درخشید، اگرچه تیم ملی آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف شد.

این بازیکن 21 ساله اوایل این هفته به تیم بایر لورکوزن برای تمرینات پیش فصل ملحق شد و احتمالا در بازی مقابل لانس در روز شنبه 3 آگوست حضور خواهد داشت.

دیدگاه‌ها