کد خبر : 2059218 | 12 مرداد 1403 ساعت 14:02 | 38.3K بازدید | 18 دیدگاه

اعتراف تن‌هاخ: خودم کاسمیرو را خط زدم

اریک تن‌هاخ تایید کرد که کنار گذاشتن کاسمیرو از ترکیب منچستریونایتد در دیدار فینال جام حذفی فصل گذشته با تصمیم خودش انجام شده است.

اعتراف تن‌هاخ: خودم کاسمیرو را خط زدم

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو فصل گذشته روزهای پرفراز و نشیبی را در ترکیب منچستریونایتد سپری کرد و نتوانست درخششی که در اولین فصل حضورش در این تیم به نمایش گذاشته بود را تکرار کند و شایعاتی هم درباره احتمال جدایی او از این باشگاه به گوش می‌رسید.

این ستاره برزیلی در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی انگلیس که با حضور یونایتد مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد در ترکیب اصلی حضور نداشت. او ابتدا روی نیمکت قرار گرفته بود اما پس از آن به‌صورت کامل از فهرست یونایتد خط خورد و دپارتمان رسانه‌ای این باشگاه مدعی شده بود که دلیل این اتفاق مصدومیت بوده است.

2027634

تن‌هاخ حالا در گفت‌وگو با گاردین درباره این موضوع اظهار داشت: «شما باید به‌عنوان مربی تصمیماتی بگیرید. این چیزی است که برای بازی‌های خاص نیاز دارید. این هم تصمیم من بود. او بازیکنی بسیار مهم است. یک رهبر واقعی است و می‌تواند برای تیم ما سرنوشت‌ساز باشد و تغییراتی را در زمین ایجاد کند اما هیچکس نمی‌تواند در همه دیدارها به میدان برود. این غیرممکن است.»

این مربی هلندی درباره آینده این بازیکن اضافه کرد: «همه بازیکنانی که این‌جا هستند، اگر دوست دارند که برای ما بازی کنند و اگر حاضر هستند که روی نیمکت بنشینند و از کیفیت کافی هم برخوردار هستند مشکلی برای حضور در ترکیب نخواهند داشت. امیدوارم هر بازیکن خوبی که در حال حاضر داریم در تیم بماند.»

دیدگاه‌ها