کد خبر : 2059214 | 12 مرداد 1403 ساعت 13:37 | 32.3K بازدید | 17 دیدگاه

قبلا با او تمرین کرده بودید

افشاگری خبرنگار ایتالیایی علیه بوکسور زن

خبرنگار ایتالیایی اطلاعاتی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد بوکسورهای ایتالیایی پیش از این از شرایط ایمان خلیف اطلاع داشتند.

افشاگری خبرنگار ایتالیایی علیه بوکسور زن

به گزارش "ورزش سه"، هیاهوی به وجود آمده پیرامون پیروزی ایمان خلیف برابر آنجلا کارینی در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس همچنان ادامه دارد و حالا خبرنگاری ایتالیایی ادعایی را مطرح کرده است که می‌تواند شرایط را به‌صورت کامل تغییر دهد.

این داستان زمانی آغاز شد که خلیف توانست با موفقیت برابر این حریف ایتالیایی در مبارزه‌ای که تنها ۴۶ ثانیه به طول انجامید به پیروزی برسد و مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات المپیک در وزن ۶۶ کیلوگرم را به دست آورد.

جنجالی‌ترین اتفاق در این مبارزه زمانی رخ داد که کارینی به سمت مربی‌اش رفت تا به او اطلاع دهد که دیگر تصمیمی برای ادامه مبارزه ندارد و بارها این عبارت را تکرار کرد که «منصفانه نیست» تا به اتهاماتی که درباره ایمان خلیف و رد شدنش در تست‌های جنسیتی مطرح شده بود دامن زده باشد.

اما حالا آندره‌آ ویانلو که خبرنگاری ایتالیایی است جزئیات جالبی را مطرح کرده که می‌تواند به سود این بوکسور الجزایری باشد. او در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «ایمان خلیف با بوکسورهای ایتالیایی ما در آسیسی تمرین کرده بود و هیچ یک از آنها اعتراضی نداشت. این داستانی غم‌انگیز و غیرالمپیکی است.»

بسیاری از هواداران الجزایری و همچنین ریاض محرز و اسماعیل بن ناصر در طول چند روز گذشته حمایتشان را از این ورزشکار اعلام کردند. کمیته ملی المپیک الجزایر هم با انتشار بیانیه رسمی نسبت به این حواشی واکنش نشان داد و حمایتش را از این ورزشکار ابراز کرد.

از رسانه‌های معتبر در سراسر دنیا هم این جنجال را پوشش دادند و مدعی شدند که او پیش از این هم در بسیاری از مسابقات شرکت کرده بود اما شاید مشکل مربوط به سطح تستوسترون بالای او باشد که این احتمال را ایجاد می‌کند که شرایط مبارزه برابر از بین رفته باشد.

جالب است بدانید که خلیف جایزه بهترین ورزشکار الجزایری سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ را به خود اختصاص داد اما از مسابقات جهانی بوکس سال گذشته به دلیل رد شدن در آزمایش «صلاحیت جنسیتی» کنار گذاشته شد.

دیدگاه‌ها