کد خبر : 2059198 | 12 مرداد 1403 ساعت 12:07 | 64.1K بازدید | 84 دیدگاه

در پاریس نیستیم اما نگران شدیم؛

سرمربی مشهور ترس به جان ایران انداخت!

اتفاقی اخیرا در والیبال المپیک رقم خورد که شاید برای ایران نگران‌کننده باشد.

سرمربی مشهور ترس به جان ایران انداخت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال آرژانتین با سرمربی‌گری مارسلو مندز نتوانست نتایج درخشان المپیک توکیو را تکرار کند و با سه شکست پیاپی مقابل تیم‌های آمریکا، ژاپن و آلمان، اولین حذف‌شده المپیک پاریس لقب بگیرد.

مارسلو مندز، سرمربی این تیم که در فصل باشگاهی با تیم یاستربسکی لهستان قهرمان پلاس‌لیگا و نایب قهرمان جام باشگاه‌های اروپا شده بود، انتظار می‌رفت عملکرد خوب باشگاهی را در تیم ملی والیبال آرژانتین نیز تکرار کند. اما انتظارات برآورده نشد و در دو تورنمنت لیگ ملت‌های والیبال و همچنین المپیک، این سرمربی با تجربه نتوانست موفقیتی کسب کند و فصل ملی تلخی را پشت سر گذاشت.

2061940

مارسلو مندز که گزینه اصلی فدراسیون والیبال ایران برای سرمربی‌گری تیم مردان است، با این عملکرد نه‌چندان خوب و همچنین بازی ضعیف تیم ملی والیبال آرژانتین در المپیک که تنها یک ست کسب کردند، حالا کمی تردید را در بین هواداران والیبال ایران به وجود آورده است که شاید او نیز نتواند تیم ملی والیبال ایران را به دوران باشکوه خود بازگرداند و مبادا دوران موریس موتا پائز دوباره تکرار شود.

اما این سرمربی شصت ساله که در کارنامه خود افتخارات فراوانی دارد، نشان داده هرگاه سال ضعیفی را پشت سر بگذارد، در سال‌های بعدی جبران مافات خواهد کرد و فدراسیون والیبال ایران و شخص میلاد تقوی نباید فقط عملکرد مندز در المپیک پاریس را مد نظر قرار دهند.

2061941

بدون شک، این بهترین فرصت برای فدراسیون والیبال ایران است تا بلافاصله پس از حذف آرژانتین به مذاکره با مارسلو مندز بنشیند و این مربی بزرگ را راضی به پیوستن به تیم ملی والیبال ایران کند.

دیدگاه‌ها