کد خبر : 2059195 | 12 مرداد 1403 ساعت 11:38 | 54.3K بازدید | 39 دیدگاه

پیام مهم: ستاره رئال از جدایی منصرف شد

به نظر می‌رسد که آندری لونین درباره تصمیمش برای ترک باشگاه رئال مادرید مردد شده است.

پیام مهم: ستاره رئال از جدایی منصرف شد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در آغاز فصل گذشته و دوری طولانی‌مدت او از میادین به دلیل پارگی رباط صلیبی باعث شد که آندری لونین این فرصت را داشته باشد که بتواند در دروازه رئال قرار بگیرد و توانایی‌هایش را به کارلو آنچلوتی و همچنین مدیران این باشگاه ثابت کند.

عملکرد خوب و قابل قبول او یکی از دلایل موفقیت رئال مادرید در رقابت‌های فصل گذشته و کسب عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بود و باعث شد که این بازیکن انتظار داشته باشد که در فصل بعد هم فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند اما بازگشت کورتوا به میادین کار را برای او سخت کرده است.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در چند هفته اخیر از تصمیم او برای ترک این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو خبر داده بودند اما این بازیکن حالا متنی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که باعث تعجب بسیاری شده است. او با انتشار عکسی از خودش در پیراهن رئال نوشت: «بی‌صبرانه منتظر هستم تا دوباره با این پیراهن بازی کنم. ما به آماده‌سازی ادامه می‎‌دهیم.»

انتشار متن باعث شده که بسیاری معتقد باشند که او از تصمیمش برای ترک رئال منصرف شده است. این در حالی است که در چند روز اخیر شایعاتی درباره احتمال معاوضه او با کپا آریسابالاگا و مذاکره با باشگاه چلسی به گوش می‌رسید اما شاید حالا شرایط متفاوت پیش برود.

دیدگاه‌ها