کد خبر : 2059192 | 12 مرداد 1403 ساعت 11:18 | 35K بازدید | 39 دیدگاه

پیراهن دوم لیورپول: مشکی و مدرن (عکس)

باشگاه لیورپول تصاویر مربوط به پیراهن دوم این تیم برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ را منتشر کرد.

پیراهن دوم لیورپول: مشکی و مدرن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرصت زیادی تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باقی نمانده و همه باشگاه‌ها در حال رونمایی از پیراهن‌هایی هستند که قرار است در فصل آینده بر تن ستاره‌هایشان در دیدارهایی داخل یا خارج از خانه ببینیم و حالا لیورپول هم تصاویر مربوط به پیراهن دومش را منتشر کرده است.

این پیراهن که با همکاری شرکت نایکی طراحی شده مانند پیراهن‎‌های چند فصل اخیر این تیم بسیار مورد توجه قرار گرفته و انتظار می‌رود که به یکی از پیراهن‌های پر فروش در بین تیم‌های لیگ برتری تبدیل شود. پس‌زمینه این پیراهن مشکی است و رنگ سبز جذابی در یقه و آستین‌هایش به کار رفته است.

2061926

این طراحی و استفاده از رنگ مشکی در کنار رنگ سبزی که لیورپول پیش از این هم بارها در پیراهن‌های دومش به کار گرفته بود باعث شده است که پیراهن دوم این تیم برای فصل آینده ظاهری مدرن و جذاب به خود بگیرد. همچنین عدد ۹۷ با دو شعله در کنارش هم روی یقه این پیراهن کار شده که برای ادای احترام به افرادی است که در فاجعه هیلزبرا کشته شدند.

این پیراهن با قیمت حدودی ۹۰ یورو در فروشگاه‌های رسمی لیورپول و همچنین نایکی در اختیار علاقه‌مندان و هواداران این باشگاه خواهد بود. استقبال از طراحی جذاب پیراهن دوم لیورپول در شبکه‌های اجتماعی هم بسیار خوب و قابل توجه بوده است.

2061927

دیدگاه‌ها