کد خبر : 2059185 | 12 مرداد 1403 ساعت 10:32 | 31.4K بازدید | 20 دیدگاه

طعنه زلاتان به آمریکا: این‌طوری به جایی نمی‌رسید

زلاتان ابراهیموویچ معتقد است که قوانین متعدد در رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا مانع از پیشرفت آنها شده است.

طعنه زلاتان به آمریکا: این‌طوری به جایی نمی‌رسید

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیموویچ در طول دوران حضورش در مستطیل سابقه بازی در بسیاری از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا را داشته و در مقطعی هم در رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا حضور داشته و پیراهن لس آنجلس گلکسی را بر تن کرده است.

این ستاره سابق فوتبال سوئد پس از پیوستن به این باشگاه آمریکایی عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و موفق شد در طول ۵۶ دیداری که با پیراهن این تیم به میدان رفت ۵۲ گل به ثمر برساند و ۱۷ پاس گل ارسال کند تا آماری خیره‌کننده را به جای گذاشته باشد و یکی از بهترین بازیکنان این مسابقات به حساب بیاید.

2007059

او که در حال حاضر به‌عنوان مشاور باشگاه میلان به همراه بازیکنان این تیم در تور پیش فصل آمریکا حضور دارد درباره شرایط لیگ فوتبال این کشور به ESPN گفت: «آنها در حال رشد در مسیر درست هستند اما فکر می‌کنم این رشد خیلی کند است چون وقتی در اینجا بودم یادم هست که قوانین به حدی زیاد بود که جایی برای رشد نداشت.

این روند بسیار کند پیش می‌رود. اما در زمینه بازیکنان حاضر در این مسابقات و کیفیت آن مشخص است که رشد زیادی به وجود آمده و شرایط بهتر شده است. آنها قرار است در سال ۲۰۲۶ میزبان جام جهانی هم باشند که برای این کشور و البته ام ال اس بسیار مهم است ولی باید فکری به حال قوانین کرد.»

دیدگاه‌ها