کد خبر : 2059181 | 12 مرداد 1403 ساعت 09:59 | 74K بازدید | 43 دیدگاه

توصیه به آرتتا: ستاره سیتی را بخر و قهرمان شو!

ویلیام گالاس، مدافع سابق آرسنال، از میکل آرتتا خواست که برای به خدمت گرفتن خولین آلوارز اقدام کند.

توصیه به آرتتا: ستاره سیتی را بخر و قهرمان شو!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در دو فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تا یک قدمی کسب عنوان قهرمانی پیش رفته اما هر دو بار صدر جدول را از دست داده و در جنگ با منچسترسیتی برای کسب این عنوان ارزشمند پس از سال‌ها دوری از میادین شکست خورده است.

مدیران این باشگاه و همچنین میکل آرتتا به دنبال تقویت تیم‌شان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند تا بتوانند در فصل آینده با نهایت قدرت به میدان بروند و این جام را برای بار سوم از دست ندهند و در روزهای اخیر شایعاتی درباره علاقه آنها به جذب خولین آلوارز از منچسترسیتی به گوش رسیده است.

1985496

گالاس در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «خولین آلوارز خرید بسیار خوبی برای آرسنال خواهد بود. او قهرمان جهان است و قهرمانی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را هم در کارنامه دارد. این بازیکن پیش از این دو بار قهرمان لیگ برتر شده و جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برده است.

او در بسیاری از دیدارهای مهم با پیراهن سیتی به میدان رفته و بازیکن ثابت تیم ملی آرژانتین است. او می‌تواند تجربه بسیار زیادی را به آرسنال منتقل کند و بازیکنی است که اگر فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد به بالاترین سطح خواهد رسید. آلوارز می‌تواند آرسنال را به سطح دیگری ببرد و همان بازیکنی است که دنبالش هستند.»

2057113

دیدگاه‌ها