کد خبر : 2059179 | 12 مرداد 1403 ساعت 09:33 | 40.3K بازدید | 59 دیدگاه

جمع ستاره‌ها جمع شد: بازگشت وینیسیوس (عکس)

وینیسیوس جونیور پس از طی کردن دوران تعطیلاتش به تمرینات پیش فصل رئال مادرید بازگشت.

جمع ستاره‌ها جمع شد: بازگشت وینیسیوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پیش فصل رئال مادرید برای فصل جدید از چند روز قبل در مادرید آغاز شد و بازیکنان این تیم به همراه اعضای کادر فنی به رسم چند سال اخیر و برای برگزاری تور پیش فصل و چند بازی دوستانه راهی کشور آمریکا شده‌اند تا اردوی آماده‌سازی‌شان را در این کشور ادامه دهند.

کارلو آنچلوتی بسیاری از بازیکنان جوان آکادمی رئال را با خودش به آمریکا برد چون ستاره‌های تیمش به دلیل حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ و همچنین رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ در تمرینات حضور پیدا نکرده بودند و همچنان مشغول سپری کردن تعطیلات بودند.

با این حال، بسیاری از آنها در روزهای اخیر کم کم در حال اضافه شدن به تمرینات هستند و حالا نوبت به وینیسیوس جونیور رسیده است که بار دیگر در تمرینات تیمش حضور پیدا کند و کار تحت هدایت آنچلوتی برای فصل جدید را از سر بگیرد.

2061917
2061918

این ستاره برزیلی در چند هفته اخیر و در تعطیلاتش هم مشغول تمرین بود و با آمادگی کامل در تمرینات حاضر شد. او که برای همراهی رئال به آمریکا سفر کرده با استقبال خوبی از سوی هواداران رئال روبه‌رو شد و حالا خودش را برای دیدارهای دوستانه پیش روی این تیم و همچنین فینال سوپر جام اروپا مقابل آتالانتا آماده می‌کند.

دیدگاه‌ها