کد خبر : 2059178 | 12 مرداد 1403 ساعت 09:10 | 26.7K بازدید | 41 دیدگاه

اعتراف عجیب نیمار: می‌خواستم تسلیم شوم!

نیمار می‌گوید روند درمان مصدومیتش به حدی دشوار بوده که گاهی می‌خواست تسلیم شود و دست از تلاش برای بازگشت بکشد.

اعتراف عجیب نیمار: می‌خواستم تسلیم شوم!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و در تصمیمی غیرمنتظره با پیشنهادی هنگفت از پاری سن ژرمن جدا شد و به باشگاه الهلال پیوست تا فوتبالش را در لیگ عربستان ادامه دهد اما فرصت زیادی برای درخشش با پیراهن این تیم پیدا نکرد.

این بازیکن از ماه اکتبر سال گذشته میلادی و پس از پارگی رباط صلیبی در جریان حضورش در اردوی تیم ملی برزیل نتوانسته است در میادین حضور پیدا کند و همچنان در حال طی کردن روند درمانش است. ویدیوهایی در طول این مدت از روند درمان او منتشر شده که دردناک و دشوار بودن آن را به تصویر کشیده است.

2055479

نیمار در توصیف این وضعیت و درباره احساسی که در طول این مدت داشته است نوشت: «پس از این که به این مصدومیت دچار شدم، روزهای سختی در پیش داشتم. روزهایی بود که می‌خواستم تسلیم شوم. تحمل این وضعیت واقعا دشوار بود اما اینجا جنگ‌جویی هست که تا من به چیزی که می‌خواهم نرسم متوقف نمی‌شود! خدا قدرت من است. ما به جنگیدن هر روزه ادامه خواهیم داد.»

این ستاره برزیلی در حال حاضر همچنان تمریناتش را با قدرت و جدیت ادامه می‌دهد و امیدوار است که بتواند در اواسط ماه سپتامبر یا نهایتا در شروع ماه اکتبر بار دیگر در زمین حاضر شود و برای الهلال به میدان برود.

دیدگاه‌ها