کد خبر : 2059173 | 12 مرداد 1403 ساعت 08:50 | 26.8K بازدید | 25 دیدگاه

گل‌گهر ۱۴۰۳ با امضای سرمربی جدید (عکس)

گل‌گهر در حال تبدیل به تیمی است که امضای مهدی تارتار را روی خود خواهد داشت.

گل‌گهر ۱۴۰۳ با امضای سرمربی جدید (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، نتایج درخشان با ملوان سبب شد تا مهدی تارتار پیشنهاد تیم متمول سیرجانی را متوجه خود ببیند. تیمی که البته به اندازه دوران امیر قلعه‌نویی ستاره ندارد اما با حضور بازیکنان سرشناس، مقصدی جذاب برای سرمربی باتجربه محسوب می‌شود.

تیم مهدی تارتار در اولین بازی دوستانه پیش فصل موفق شد خیبر خرم آباد را شکست دهد. نگاهی به عکس تیمی انها نشان می‌دهد که این تیم قرار است به سبک مهدی تارتار به حریف جنگنده مدعیان قهرمانی تبدیل شود.

محمدرضا اخباری، عثمان اندونگ، مسیح زاهدی، مجید عیدی، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، احمد زنده‌مون، مهدی تیکدری، سامان نریمان جهان، امیررضا اسلام‌طلب و علی قربانی ۱۱ بازیکن این تیم را تشکیل می‌دهند.

فراموش نکنید که درآمد صد میلیاردی گل‌گهر از فروش سحرخیزان و فلاح باعث شده تا بخشی از توان این تیم گرفته شود اما در عین حال امید حامدی‌فر و گوستاوو واگنین به همراه چند بازیکن دیگر نظیر علیرضا کاظمی، نفراتی هستند که به این تیم جان خواهند داد.

حضور بازیکنان سخت‌کوش نظیر علیزاده در خط میانی، این تیم سیرجانی را به تیمی فیزیکی تبدیل می‌کند. در عین حال آنها در خط حمله نیز با اتکا به نفرات باتجربه، خطرناک خواهند بود.

دیدگاه‌ها